פולקסוואגן במהלך שיווקי יצירתי ומשעשע בשם BlueMotion Roulette שממחיש את היתרונות של המוצר שלה דרך משחק.
כנראה שהפולקסווגן גולף החדשה חסכונית מאוד בדלק (ככה הם טוענים לפחות), ולכן החברה הרימה אתר שמאפשר לכם להמר איפה המכונית תיעצר.
האתר בנוי כמו רולטה וכל אחד מהמהמרים יכול לבחור משבצת רק אם היא פנויה. נהגים מקצוענים יסעו עם הגולף החדשה עד שהדלק יגמר והמנצח יזכה בפרס.
רעיון חמוד שמכניס את הצרכנים לאוירה וממחיש להם את יתרונות המוצר תוך כדי משחק ובלי שהם ישימו לב.
קליק לאתר.
קליק לעמוד הפייסבוק (שמשום מה לא נהיה ממש ויראלי).
וכאן הסרטון שמסכם את המהלך: