גוגל אנליטיקס 4 – כל מה שצריך לדעת לפני שמשדרגים
אז גוגל שחררו את גוגל אנליטיקס 4 (GA4 בקיצור) מגרסת בטא, וברשתות החברתיות יש המולה רבה. מה ההבדלים בין הגרסאות? האם כדאי לעבור? איך מטמיעים?
בעמוד הזה ריכזתי לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעבור לגוגל אנליטיקס 4 בצורה מהירה וקלה
אז גוגל שחררו את גוגל אנליטיקס 4 (GA4 בקיצור) מגרסת בטא, וברשתות החברתיות יש המולה רבה. מה ההבדלים בין הגרסאות? האם כדאי לעבור? איך מטמיעים?
בפוסט הקודם הסברנו מהם ההבדלים בין גוגל אנליטיקס 4 ליוניברסל אנליטיקס הישן והטוב שהכרנו עד היום. בפוסט הזה אראה לכם איך להטמיע את גוגל אנליטיקס
אחד השדרוגים המדהימים (לדעתי) בגוגל אנליטיקס 4 זה כל הנושא של הגדרת ההמרות. ביוניברסל אנליטיקס, הגדרת ההמרות התבצעה בעיקר על ידי destination url (כלומר, אנשים
אני חושב שהמדדים הכי פופולארים ביוניברסל אנליטיקס (“האנליטיקס הישן”), אחרי sessions ו-users, הם bounce rate וזמן שהייה. בגוגל אנליטיקס 4 המדדים הללו לא קיימים בכלל,
היום קמתי בבוקר, פתחתי את גוגל אנליטיקס 4 וחשכו עיני – הם שינו לחלוטין את כל המערכת! שוב פעם!!! לאחר מחשבה, החלטתי להוציא מהלימון לימונדה
בסדרת המדריכים שלפניכם, אני הולך ללמד אתכם איך לבנות פאנל משלכם בגוגל אנליטיקס 4. גם אם אין לכם גוגל אנליטיקס 4, וגם אם הידע הטכני