פינטרסט, הרשת שכובשת נשים בכל רחבי העולם, הודיעה לפני שבועיים על השקת רשת פרסום משלה שמיועדת למפרסמים גדולים בלבד.
בין המותגים המשתתפים בתוכנית ניתן למצוא בעיקר מותגי אופנה ידועים כמו GAP, Banana Republic, Old Navy אבל גם חברות אחרות כמו נסטלה, Target ועוד.
רף הכניסה לתוכנית הוא בין מיליון ל-2 מיליון דולר, כאשר העלות ל-CPM תהיה בין 30-40$.
קצת מטורף אתם בטח אומרים, אבל פינטרסט מנסה לשמור על האותנטיות של הרשת החברתית שלה כדי שלא תהפוך להיות אוסף של באנרים ממומנים ולכן רוצה שתהיה לה כמה שיותר שליטה על הקמפיינים.
קרוב לוודאי שבעתיד הם יאפשרו כניסה גם למפרסמים קטנים יותר (כמו אפל שהורידה את ה minimum fee ממיליון דולר ל50$) ואם כן מעניין מה יהיו התנאים, אם בכלל.
כדאי לציין שפינטרסט היום מושכת בעיקר נשים בנות 25-34, שאוהבות מאוד להעלות לשם תמונות יפות של מוצרים שהם קנו כדי לשתף את כולם.
אז יש לכם מיליון דולר לשים בפינטרסט? קליק היר ובקשו להצטרף