לא, לא התבלבלתי בכותרת. הכוונה היא למילה “לעקוף” ולא ל”לאכוף”. למה? כי קמפיינים שמשתמשים במדיה החברתית זה כבר ממש לא דבר נדיר בימינו, אבל עם הזמן וההתרבות המהירה של המפרסמים זה מתחיל קצת להימאס עלינו. עלי לפחות…
אחרי הכל – כמה כבר אפשר לראות מישהו שמעלה תמונות לאינסטגרם על המוצרים החדשים שלו, סטטוסים בפייסבוק על מאמרים חדשים שהוא הכניס לאתר, ועוד ועוד דברים בנאליים שכולנו כבר רגילים אליהם?
ובכל זאת – בפוסט שלפניכם ננסה לראות שיטה מוצלחת כדי לעקוף את חוקי המדיה ולבלוט על פני המתחרים
תראו איך יצרנית הביגוד UNIQLO עשתה את זה: בעזרת רעיון מקורי וחביב, עשרות עובדים העלו בבת אחת עשרות תמונות לפינטרסט כדי שיופיעו בזה אחר זה וייצרו פסיפס מושלם.
אבל לפני שתצפו בסרטון שמתעד את הפעילות, אני רוצה שתשאלו את עצמכם את השאלה המרכזית הבאה, לפני שאתם הולכים לייצר קמפיין יצירתי במדיה החברתית:
איך נוכל להעביר את המסר של המותג שלנו בעזרת מאפייני הליבה של הרשתות החברתיות, ולא רק בעזרת הדרך שהם מאפשרים לנו לעשות את זה?
למה אני מתכוון? לעובדה שלפרסם פוסט בפייסבוק, לצייץ איזה משהו בטוויטר או להעלות תמונות לפינטרסט זה אחלה, אבל זאת הדרך הרגילה והמשעממת שבה כולם עושים את זה!
מצד שני, להעלות מספר סרטונים ליוטיוב שייצרו תמונה כמו זאת:
זה מקורי!
ועכשיו אתם יכולים לראות איך UNIQLO עקפה את הכללים הסטנדרטיים של פינטרסט לטובת ערכי המותג שלה:
[…] על זה פוסט נוסף שמציג שימושים שונים שמפרסמים עשו בפינטרסט וביו-טיוב כדי להעביר את ערכי המותג שלהם בדרך מקורית, שמשתמשת […]
[…] דרכים לשימוש יצירתי במדיה אפשר (ומומלץ!) לקרוא כאן (שימוש ברשת החברתית פינטרסט), כאן (שימוש לא קונבנציונלי ביוטיוב) וגם כאן (שימוש לא […]
[…] יפה נוספת אפשר למצוא בפוסט הזה, שמציג את הבאנר הארוך ביותר בעולם – בתוצאות האורגניות […]