אחרי שיתוף הפעולה עם חברת הביטוח אליאנס אותו סיקרנו לפני כמה שבועות, נייקי מקסיקו יוצאת בקמפיין חמוד לאללה שמעביר את האג’נדה של נייקי בעזרת משחק נחמד, ועל הדרך גורם לאנשים לרוץ יותר בשביל הפאן וגם לקנות יותר נעליים.
נייקי פיתחה אפליקציית פייסבוק שמאפשרת לגולשים לרכוש נעלי ריצה בעזרת מכרז פומבי. העניין הוא, שכדי להגיש הצעה למכרז לא צריך לשלם אלא לרוץ קילומטרים ולתעד אותם באמצעות האפליקציה הידועה של נייקי – Nike+. ככל שתרוצו יותר קילומטרים – תגדילו את סיכוייכם לזכות בנעליים.
הגאוניות של המהלך הזה היא לא רק בגלל שהוא מצליח להגדיל את המכירות של נייקי – אלא בעיקר בגלל שהוא ממתג את החברה כמקצוענית בתחום הריצה בצורה הכי ברורה שאפשר, ובכך שהוא מצליח לשדר את זה בעזרת עצם הפעילות שהחברה עושה ולא סתם בעזרת סיסמאות ריקות מתוכן (כמו שרוב המותגים עושים).
קליק לאפליקציית הפייסבוק.
והנה סרטון בספרדית (עם תרגום באנגלית) שמסכם את המהלך:
.