מנהלת קמפיינים בשם Kim Clinkunbroomer מדווחת על extension חדש שהיא ראתה ליד אחת המודעות של הלקוחות שלה.
התוסף, שהוביל לאחד העמודים הפנימיים באתר, נראה בדיוק כמו סייטלינק רגיל אבל מספר התוים שלו חרג בהרבה ממספר התווים של הסייטלינקס שאנחנו מכירים ולכן סביר להניח שזה לא המצב.
בנוסף – הכיתוב בתוסף היה זהה לחלוטין לכיתוב שהיה בתגית הtitle של העמוד, ויכול מאוד להיות שמדובר בתוסף אוטומטי שגוגל יוצרת בעצמה כאשר זה נראה לה רלוונטי ויכול לתת ערך מוסך לגולש.
כאן אפשר לקרוא עוד על תוספים אוטומטיים, שממש לאחרונה נכנסו לדוח מיוחד שמראה לכם את כל הפעמים שגוגל הוסיפה למודעה שלכם extensions כאלו ואחרים על דעת עצמה.