ברוכים הבאים לפרק השני של Impact – פודקאסט שיווק דיגיטלי, שמביא לכם את מהלכי השיווק המוצלחים שחוללו שינוי.
והפעם בפודקאסט – פרק מעניין במיוחד עם ורד חורי מחברת Ewise, שתספר לנו איך הם מיתגו מחדש את מחלקת היולדות בבית החולים אסף הרופא (שבינתיים שינה את שמו לבית חולים שמיר), באמצעות קמפיין דיגיטל ב-360 מעלות.
ורד תספר על האתגרים, על הכלים ששימשו אותם כדי להעביר את המסר של המותג, ואיך הם הצליחו להקים “מחלקת מכירות” יעילה בבית חולים שחושב בצורה מסורתית.
הקמפיין עלה בכל המדיות האפשריות, וכלל את גוגל, פייסבוק, יוטיוב ואפילו כתבות בטאבולה ואאוטבריין שעזרו לצבוע את הקהל הרלוונטי ולהציג לו מודעות ממוקדות.