ברוכים הבאים לפרק הראשון של Impact – פודקאסט שיווק דיגיטלי, שמביא לכם את מהלכי השיווק המוצלחים שחוללו שינוי.
בפרק הראשון, נדבר עם קובי נעים, הבעלים של סוכנות הדיגיטל AdsOn.
קובי יספר לנו על אסטרטגיית הפרסום שעזרה להם למכור 50% מהדירות בפרוייקט הנדלן, בתוך חודשיים בלבד.
בשיחה קובי ישתף אותנו בשיטת הרדיוסים, שבאמצעותה הם מטרגטים את הקהל הרלוונטי ביותר, איך הם מחלקים את התקציב בין גוגל לפייסבוק, ואיך מצליחים להביא עוד ועוד לידים כאשר התקציב הוא כמעט בלתי מוגבל.
אם אתם מנהלים קמפיינים של לידים בכל תחום שהוא – אתם חייבים לשמוע את זה.