מאז שהעולם עבר לגוגל אנליטיקס 4 אני לא מפסיק לדבר על הבעיות שיש ב-Google Signals.
לא מזמן גוגל הוסיפו מתג קטן לאחד מהמסכים של ההגדרות – אבל למרות שהוא קטן יש לו השפעה גדולה והוא רלוונטי לכל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס 4.
בסרטון אני מסביר מה הבעיה ומה צריך לעשות עם המתג – מומלץ מאוד לצפות.
באיזו רמה של ווליום של טראפיק כדאי לכבות את זה?
במיוחד באתרים קטנים, אבל גם גדולים. לדעתי החסרונות עולים על היתרונות
מה הסיבה אז שגוגל החליטו להגדיר אותו דלוק כברירת מחדל?
תודה על הטיפ המעולה!
האם אחרי סגירת הצ’ק בוקס של SIGNALS REPORTING , האנליטקס עדיין מאפשר שיתוף קהלים לגוגל אדס?
כלומר, סגירת האופציה הזו משפיעה רק על הדוחות ויתר פעולות הסיגנלס ממשיכות לעבוד?
בדיוק כך