לפני מספר ימים גוגל הכריזו על תכונת חדשה במתכנן מילות המפתח של אדוורדס, שתאפשר לכם לראות גם את הבנצ’מרקס של המתחרים שלכם על מילות המפתח שהכלי מוציא.
גוגל עשו בדיקה בקרב מפרסמים וגילו שהרבה פעמים המפרסמים מקבלים רשימה כל כך גדולה של מילות מפתח שהם לא יודעים מאיפה להתחיל.
ולכן, התכונה החדשה במתכנן מילות המפתח תאפשר לכם להשוות את הביצועים שלכם על מילות המפתח שהכלי מציע לכם (לא כולל המילים שכבר יש לכם בחשבון) אל מול 5 המתחרים הגדולים בשוק, או אל מול מתחרים שעובדים גם הם עם מילות מפתח דומות לשלכם:
בצורה כזו תוכלו לעשות תיעדוף ולבחור את מילות המפתח שיתנו את האפקט הכי גבוה ואותם להוסיף לחשבון שלכם.
למשל – אם אתם מבצעים מחקר מילים לקראת השקה של מוצר חדש, תוכלו לראות לאילו מתחרים יש impression share גבוה ואז לבחור איפה כדאי לשים את הדגש (ראש בראש מול המתחרים לעומת אזורים שקטים יותר עם פחות תחרות).
דוגמא נוספת – אם אתם רוצים לבדוק הזדמנויות בלתי מנוצלות בקמפיינים הקיימים שלכם, תתמקדו במילות מפתח (או נושאים של מילות מפתח) בהם ה-impression share שלכם נמוך לעומת המתחרים, ואז תוסיפו את המילים הרלוונטיות לחשבון שלכם.
מתי זה יגיע לכולם?
גוגל אומרים בשבועות הקרובים. אנחנו מחכים כבר בקוצר רוח כי אין ספק שזה יכול לעזור מאוד בתהליך המחקר והאופטימיזציה לפני ותוך כדי הקמפיין.