לפני חודש בדיוק גוגל השיקו פיצ׳ר מאוד משמעותי בשם Ad customizers.
הפיצ׳ר הזה הוא לא בדיוק, פיצ׳ר אלא פיצ׳ר מכיוון שהאפשרויות בו הם פשוט בלתי מוגבלות לעומת פיצ׳רים נקודתיים שצצים במערכת הפרסום של אדוורדס מדי פעם.
בכל אופן, זה לא הולך להיות פוסט מקיף אלא טיפ קטן שממש יכול לעזור לכם אם אתם מעלים קמפיין לקראת כנס כלשהוא, תערוכה או אירוע שמתקיים בזמן מסוים ואתם רוצים שהמודעה תספור לאחור לקראת האירוע הזה.
בעבר, מה שהיה צריך לעשות זה להוסיף ad params אבל זה היה קצת מסובך ודרש התעסקות עם קוד.
מה שצריך לעשות עכשיו זה פשוט להכניס שורה מסויימת, ולאחריה את התאריך שלקראתו אתם רוצים לספור, והמערכת כבר תעשה את הספירה בצורה אוטומטית.
איך עושים את זה?
פשוט מאוד.
כותבים מודעה רגילה, ובתוכה מכניסים את הפקודה הבאה: {=COUNTDOWN(“2014/10/31 19:00:00”, “he”)}.
בתאריך כמובן צריך לכתוב את התאריך שבו מתרחש האירוע (בפורמט yyyy/mm/dd), בשעה את השעה (בפורמט hh:mm:ss) ואחרי זה אתם יכולים להוסיף עוד כל מיני פרמטרים שכבר נדבר עליהם.
נגיד שהכנסתם את המודעה הבאה (אני בכוונה מיישר אותה לשמאל כדי שהפקודה COUNTDOWN לא תסתבך):
עכשיו נגיד שמישהו מחפש את מילת המפתח שאמורה להפעיל את המודעה שלכם בתאריך 28/10/2014 בשעה 17:00. המודעה שהוא יראה זה:
ומה יקרה אם הוא יחפש את מילת המפתח בתאריך 31/10/2014 בשעה 12:00 בצהריים?
זאת המודעה שהוא יראה:
ואם הוא יחפש את המילה באותו יום, בשעה 18:34? הוא יראה את זה:
כמה נקודות שחשוב לדעת:
1. השפה הדיפולטיבית היא אנגלית (המילים ימים/שעות/דקות מוכנסות באופן אוטומטי), ולכן אם תרצו שהמודעה תספור בשפה אחרת תצטרכו לציין את הקוד שלה אחרי התאריך (פשוט כתבו פסיק ואת הסימון של השפה בתוך גרשיים. iw זה עברית, en אנגלית וכן הלאה).
2. בברירת המחדל המודעה מתחילה לספור לאחור 5 ימים לפני התאריך הרצוי. אם אתם רוצים שהמודעה תתחיל לספור יותר מאוחר – פשוט הוסיפו את מספר הימים אחרי השפה:
{=COUNTDOWN(“2014/10/31 19:00:00”, “he”, 2)}
3. האדגרופ שבו אתם מכניסים מודעה עם ספירה לאחור חייב להכיל גם מודעה רגילה אחת לפחות.
4. פקודת COUNTDOWN סופרת לאחור על פי אזור הזמן של הגולש. אם אתם סופרים לאחור לקראת אירוע גלובלי – השתמשו בפקודה GLOBAL_COUNTDOWN ואז המודעה תשתמש באזור הזמן של החשבון שלכם.
זהו להיום. מקווה שזה יעזור לכם. אל תשכחו לעשות לייק 🙂
היי שוקי,
אני משום מה לא מצליח לעשות את זה בחשבון שלי.
אתה צריך לבחור בתחומי עניין affinity ואז יש לך למטה את הלחצן של הcustom