בוידאו שלפניכם אני אסביר איך לעקוב אחרי טפסים בגוגל אנליטיקס בצורה נכונה.
הדרך הלא נכונה, היא להסתכל על אחוז ההמרה הסטנדרטי בגוגל אנליטיקס, מבלי להתחשב בכך שחלק גדול מהגולשים שלכם בכלל לא רואים את הטופס.
וזה עוד בלי לדבר על אתרים בהם יש מספר רב של טפסים, ואתם רוצים למדוד אחוז המרה של כל טופס וטופס.
מה רע במעקב הנוכחי של גוגל אנליטיקס?
גוגל אנליטיקס מחשב יחס המרה בתור “כמות האנשים שהשלימו את ההמרה ביחס לכמות האנשים שביקרו באתר“, אבל אסור לשכוח שלא כל האנשים שמבקרים באתר באמת רואים את הטופס שלכם, ולכן הנתון הרגיל של “יחס המרה” לא באמת משקף את יחס ההמרה האמיתי של הטופס.
הפתרון שאני הולך להציג מודד את כמות הפעמים שהטופס נשלח, ביחס לכמות הפעמים שהוא הופיע על המסך של הגולש (וכל זה עבור כל טופס בנפרד).
מבטיח שזה ידהים אתכם (ואל תשכחו לשתף)
אחלה של הדרכה, הצלחת לרתק אותי יותר ממה שחשבתי.
האם באותה שיטה (או בשיטה דומה) אפשר “לצבוע גולשים” שרק צפו באייטם מסוים בעמוד, אבל לא ביצעו עליו פעולה כמו קליק או מילוי פרטים? האם בעצם אפשר לעשות רימרקטינג שמתבסס על view-through ולא רק על click-through?
תודה עמית.
כמובן. כל עוד זה מתבצע באתר שלך אתה יכול לשלוח איוונט ולצבוע אותם עם גוגל אנליטיקס (ואז לייבא את הרשימה לאדוורדס) או לחילופים להקפיץ פיקסל של כל מערכת אחרת ולצבוע אותם שם