פילטרים חכמים בדאטה סטודיו
הפעם אני רוצה להראות לכם איך ליצור פילטרים חכמים בדאטה סטודיו. נגיד שיש לכם אתר במגוון שפות ואתם רוצים להציג גרף שמראה את הגולשים החדשים
הפעם אני רוצה להראות לכם איך ליצור פילטרים חכמים בדאטה סטודיו. נגיד שיש לכם אתר במגוון שפות ואתם רוצים להציג גרף שמראה את הגולשים החדשים
בחלק הראשון של המדריך הסברתי על האפשרויות שאפשר למצוא בדוח ה-funnel של גוגל אנליטיקס 4, ודיברתי על היתרונות שלו לעומת הפאנל ביוניברסל אנליטיקס הישן. אבל
בסדרת המדריכים שלפניכם, אני הולך ללמד אתכם איך לבנות פאנל משלכם בגוגל אנליטיקס 4. גם אם אין לכם גוגל אנליטיקס 4, וגם אם הידע הטכני
היום קמתי בבוקר, פתחתי את גוגל אנליטיקס 4 וחשכו עיני – הם שינו לחלוטין את כל המערכת! שוב פעם!!! לאחר מחשבה, החלטתי להוציא מהלימון לימונדה
— הפוסט הבא נכתב על ידי אור פיאלקוב מחברת Fialkov Digital — במאמר הבא נעשה היכרות עם האפשרויות לחיבורים מתקדמים עם זאפייר. אם הגעתם לפה,
את המדריך הזה החלטתי לכתוב לאחר שנתקלתי באינספור שאלות לגבי “דברים שלא עובדים” בתג מנג’ר, כאשר המכנה המשותף בכולן זהה: אם הייתם משתמשים בדיבאגר של
אני חושב שהמדדים הכי פופולארים ביוניברסל אנליטיקס (“האנליטיקס הישן”), אחרי sessions ו-users, הם bounce rate וזמן שהייה. בגוגל אנליטיקס 4 המדדים הללו לא קיימים בכלל,
אחד השדרוגים המדהימים (לדעתי) בגוגל אנליטיקס 4 זה כל הנושא של הגדרת ההמרות. ביוניברסל אנליטיקס, הגדרת ההמרות התבצעה בעיקר על ידי destination url (כלומר, אנשים
בפוסט הקודם הסברנו מהם ההבדלים בין גוגל אנליטיקס 4 ליוניברסל אנליטיקס הישן והטוב שהכרנו עד היום. בפוסט הזה אראה לכם איך להטמיע את גוגל אנליטיקס
אז גוגל שחררו את גוגל אנליטיקס 4 (GA4 בקיצור) מגרסת בטא, וברשתות החברתיות יש המולה רבה. מה ההבדלים בין הגרסאות? האם כדאי לעבור? איך מטמיעים?