
פעולה קטנה שכל מי שמשתמש באנליטיקס 4 חייב לבצע
מאז שהעולם עבר לגוגל אנליטיקס 4 אני לא מפסיק לדבר על הבעיות שיש ב-Google Signals. תוכלו לקרוא על זה כאן וגם כאן לא מזמן גוגל
מאז שהעולם עבר לגוגל אנליטיקס 4 אני לא מפסיק לדבר על הבעיות שיש ב-Google Signals. תוכלו לקרוא על זה כאן וגם כאן לא מזמן גוגל
חגי נובמבר מתקרבים בצעדי ענק, ולמרות שאף אחד לא יודע איך הם יראו לאור המצב במדינה, אני חושב שמי שיכול צריך להתחיל לחזור לשגרה (עד
רק בשבוע האחרון קיבלתי 2 שאלות בנושא, אז החלטתי שעדיף לכתוב פה אחת ולתמיד איך לפתור את המצב הזה. גוגל אנליטיקס 4 עדיין לא יודע
יש שאלות שתמיד חוזרות על עצמן בהקשר של גוגל אנליטיקס 4. אני פעיל במספר פורומים ועונה לאנשים על שאלות שקשורות לגוגל אנליטיקס 4, ולפעמים אני
כל הנושא של מקורות תנועה בגוגל אנליטיקס 4 מבלבל הרבה מאוד אנשים. בפוסט הקרוב אנסה לעשות סדר בכל העניין. זה לא כזה מסובך אבל צריך
יוניברסל אנליטיקס מת. סופית. ב-1.7.2023 חלק מהאתרים הפסיקו לעבד נתונים חדשים, ולאט לאט זה יגיע לכל שאר האתרים. אני מקווה שעברתם כבר למערכת אנליטיקס אחרת,
הדבר הראשון שכל הלקוחות שלנו עושים אחרי שאנחנו מתקינים להם את גוגל אנליטיקס 4, זה להשוות את הנתונים החדשים למה שמופיע להם ביוניברסל. ברוב המקרים
אחד הדברים שלא קיימים באנליטיקס 4 (נכון לזמן כתיבת שורות אלו) זה זמן שהייה ממוצע בעמוד, או Avg. time on page כמו שקראו לו ביוניברסל
לוקר סטודיו, או דאטה סטודיו בשמו הקודם, היה אחד הכלים השימושיים ביותר עבור כל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס. אני כותב ״היה״, כי ב-10 לנובמבר 2022
אפשר לומר שהנתון הכי משמעותי עבור כל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס, ולא משנה אם זה יוניברסל אנליטיקס או גוגל אנליטיקס 4, הוא מדידת המרות. העניין