תגידו ביי ל-bounce rate וזמן שהייה, ותכירו את המדדים החדשים בגוגל אנליטיקס 4
אני חושב שהמדדים הכי פופולארים ביוניברסל אנליטיקס (“האנליטיקס הישן”), אחרי sessions ו-users, הם bounce rate וזמן שהייה. בגוגל אנליטיקס 4
אני חושב שהמדדים הכי פופולארים ביוניברסל אנליטיקס (“האנליטיקס הישן”), אחרי sessions ו-users, הם bounce rate וזמן שהייה. בגוגל אנליטיקס 4
אחד השדרוגים המדהימים (לדעתי) בגוגל אנליטיקס 4 זה כל הנושא של הגדרת ההמרות. ביוניברסל אנליטיקס, הגדרת ההמרות התבצעה בעיקר על
בפוסט הקודם הסברנו מהם ההבדלים בין גוגל אנליטיקס 4 ליוניברסל אנליטיקס הישן והטוב שהכרנו עד היום. בפוסט הזה אראה לכם
אז גוגל שחררו את גוגל אנליטיקס 4 (GA4 בקיצור) מגרסת בטא, וברשתות החברתיות יש המולה רבה. מה ההבדלים בין הגרסאות?
ליאור צברי הוא סמנכ”ל אופרציות באנגורה מדיה, ואחד ממקימי קבוצת הפייסבוק סחבוק, שעוזרת לאנשים לטוס בזול. תפסתי אותו לשיחה בעיצומה
והפעם קבלו טיפ מהיר שיעזור לכם לחסום את התנועה של עצמכם מגוגל אנליטיקס. הטיפ הזה פשוט מציל אותי בימים אלו
גלעד בכר הוא מנכ”ל ואחד המייסדים של סוכנות הפרסום Moburst. אני עוקב אחרי גלעד כבר הרבה שנים, ואחרי הפוסט האחרון
צוריאל גביזון הוא אשף בבניית פאנלים (משפכי המרה) וניהול מועדוני לקוחות. בפרק הרביעי של הפודקאסט הוא ישתף אותנו בסיפור ההצלחה
“לקוח נכנס לחנות כלי בנין ומבקש מקדחה, אבל הוא לא באמת צריך את המקדחה, אלא את החור שהיא יוצרת.” אנשי
בשבוע שעבר אפל קיימה את ועידת המפתחים השנתית שלה, WWDC, והכריזה על מדיניות פרטיות חדשה. מאותו רגע עולם הדיגיטל נכנס