גרילה חביב של מקדונלדס
שימו לב למוטיב החוזר שיוצר את הקריאייטיב – שילוב בין עולמות תוכן שונים כדי להציג מאפיין המשותף לשניהם.
שימו לב למוטיב החוזר שיוצר את הקריאייטיב – שילוב בין עולמות תוכן שונים כדי להציג מאפיין המשותף לשניהם.
סמארט יודעים להשתמש ביצירתיות במהלכים הפרסומיים שלהם. הפעם זה היה בצורת מכונית שנקשרה לעמוד חשמל עם מנעול אופניים. גם כאן
וזאת בדיוק הסיבה שבוגר קורס קופירייטינג בשם Alec Brownstein בחר בדרך הזאת כדי לסדר לעצמו עבודה באחד ממשרדי הפרסום בגדולים
התחרות על כמות הלייקים לעמודי הפייסבוק של המותגים עדיין מתקיימת בשיא המרץ, אבל כולם עדיין תקועים בשאלת מיליון הדולר –
תודו שזה ממש לא מקורי לשלוח דוגמיות של מוצרים בדואר. זה אפילו משעמם וקצת מעצבן. חברה למוצרי כביסה מתאילנד הגדילה
סלון צרפתי לעיצוב וחיזוק שורשי השיער התלבט איך אפשר לפנות לקהל היעד מבלי להוציא מאות אלפי יורו על מדיה קונבנציונאלית.
קמפיין סופר יצירתי וסופר ויראלי עלה לאינטרנט בזמן הבחירות לנשיאות ארה”ב, כדי לדרבן את האנשים לבוא ולהצביע לאובמה. בהנחה שאתם
היום ראיתי מחקר שבדק את הROI (החזר ההשקעה) בשיווק מפה לאוזן לעומת הROI בפעילות שיווק רגילה. המאמר פורסם אמנם לפני
לפי מה שאני יודע, האמרה הכי ידועה של סטיב ג’ובס היא “אני לא צריך סקרי שוק כי עד שאדע מה
היצירתיות של איקאה בכל מה שקשור לפרסום מקבלת אצלנו ציון טוב מאוד, אז הנה קבלו עוד פעילות רחוב מעניינת: ארגז