פדקס משחקת בדומינו
פדקס קנדה בסרטון חמוד לאללה. אנחנו מתיחסים בצורה מדהימה אפילו למשלוחים ממש לא חשובים, כמו מקל הוקי למשל… חמווווווד!
פדקס קנדה בסרטון חמוד לאללה. אנחנו מתיחסים בצורה מדהימה אפילו למשלוחים ממש לא חשובים, כמו מקל הוקי למשל… חמווווווד!
אוקיי, מישהו צריך הסבר למה הסרטון הזה הפך לויראלי? חיפשתי את הקצ’, סימן כלשהוא לעריכת וידאו… לא מצאתי. אתם ראיתם?
תסלחו לי על זה שאני מכניס לכאן פוסט שלא ממש עוסק בפרסום, אבל תודו שזה יצירתי – מצלמה אמיתית בדמות
פולקסוואגן במהלך שיווקי יצירתי ומשעשע בשם BlueMotion Roulette שממחיש את היתרונות של המוצר שלה דרך משחק. כנראה שהפולקסווגן גולף החדשה
נייקי וחברת הביטוח אליאנס במהלך יצירתי שבסופו של דבר יעזור גם לנייקי, גם לאליאנס, וגם לצרכן. קנו נעליים של נייקי,
השאלה היא לא האם לפעול במדיה החברתית, אלא איך לעשות את זה נכון אז אם לא הייתם בטוחים עד עכשיו
לדעתי זה קמפיין לדוגמא שיכול בקלות להכנס לTOP-10 של בועות. יודעים למה? כי הוא מרגש, משדר יחס מאוד אישי, משתמש
המהלך הזה אמנם קצת ישן, אבל הוא מדגים בצורה נפלאה מספר כללי יסוד שחשוב שיהיו במהלכים שיווקיים שאמורים להיות ויראלים:
שלט חוצות עם גימיק נחמד ובו שעון חול המעביר את המסר בחדות ובשנינות – למקדונלדס יש פתרון עבורך לכל שעה
כדי להשיק את ארוחת הקומבינה החדשה של בורגראנץ’, מקאן רצו לגרום ללקוחות לעשות קומבינה אמיתית. קמפיין ההסחה הגיע בצורת באנרים