יוטיוב ויראלי – ערוץ הדרמה של TNT
כדי לספר לכולם על ערוץ הדרמה החדש בבלגיה, TNT, שמו כפתור אדום במרכז עיירה בלגית משעממת, כשמעליו שלט שקורא לעוברים
כדי לספר לכולם על ערוץ הדרמה החדש בבלגיה, TNT, שמו כפתור אדום במרכז עיירה בלגית משעממת, כשמעליו שלט שקורא לעוברים
קשה לי להאמין שמישהו עדיין לא ראה את הסרטון הזה, אבל ב4/4/2012 גוגל העלו ליוטיוב סרטון המתאר את הפרוייקט החדש
אם מישהו תהה לעצמו לאן מתקדם תחום הוידאו ברשת – נתונים חדשים נחשפו היום על ידי גוגל (קליק לידיעה הרשמית),
פייסבוק מתחילה עם פיילוט של התוכנית החדשה שלה, שמאפשרת לגולשים לשלם כסף בעבור הדגשת סטטוסים. אם ספרתם לחברים שלכם שאתם טסים
רוב הקמפיינים שנלחמים בנהיגה בשכרות משתמשים בהפחדות ובאיומים למיניהם. פיאט החליטה להעביר את המסר בצורה אחרת, שגם יצרה לה תדמית
אני לא יודע אם זה מאורע כל כך חשוב שכדאי שאני אכתוב עליו פוסט, אבל דברו על זה כל כך
קבלו אוסף של מבחר קמפיינים שנעשו בעזרת QR. חלקם הזוים, חלקים משעשעים וחלקם סתמיים ומשעממים. 1. פולקסווגן. נחמד. 2.
חברת המחקר הבינלאומית נילסן ביצעה לאחרונה מחקר שמודד את אמון הציבור בפרסומות. המחקר נערך בקרב 28,000 איש מ-56 מדינות, והתוצאה
יצרנית המצלמות Meister Camera בפעילות גרילה משעשעת לקידום מכירות של המצלמה החדשה שלה. המצלמה מאפשרת לצלם תמונות בחדות גבוהה מאוד,
אנחנו ממשיכים עם סרטונים ויראליים, והפעם זה השיר שדייב קרול כתב על חברת התעופה יונייטד איירליינס ביחד עם הלהקה שלו