מה לעשות אם ההר לא בא אל מוחמד?
מיני קופר יצאו לאחרונה בקמפיין לא ממש חדשני, אבל אפשר ללמוד ממנו הרבה מאוד על הנושא החם ביותר בעולם
מיני קופר יצאו לאחרונה בקמפיין לא ממש חדשני, אבל אפשר ללמוד ממנו הרבה מאוד על הנושא החם ביותר בעולם
פרק 3 – הרעיון הגדול – The BIG idea! אחרי שכתבתי בפוסטים הקודמים למה בכלל חשוב ליצור תוכן איכותי,
אם אתם רואים את הפוסט הזה באתר של בועות – כנראה שאתם כבר יודעים מה זה שיווק גרילה. אבל אם
אחרי שיתוף הפעולה עם חברת הביטוח אליאנס אותו סיקרנו לפני כמה שבועות, נייקי מקסיקו יוצאת בקמפיין חמוד לאללה שמעביר את
עכשיו, אחרי שאתם כבר יודעים למה חשוב ליצור תוכן איכותי לבלוג שלכם, אני גאה לחשוף בפניכם (טוב נו הגזמתי) את
יש משפט מפורסם שכולכם וודאי מכירים “if you can’t fight them – join them”. בדרך כלל זה נכון, ואפשר היה
גם אם הייתי רושם עוד מיליון סימני קריאה זה לא היה מספיק כדי לתאר את הגאוניות היצירתית של הקמפיין הזה.
האמת היא שאני ממש לא מתכנן לספר לכם על כל אפליקציה שמישהו מפתח כדי לקדם את המכירות שלו, אבל היישום
את זה שהתוכן הוא המלך כולם כבר יודעים. אבל כיוון שלאורך העבודה אני נתקל שוב ושוב בשאלות של לקוחות לגבי
אמנם עברה כבר שנה מאז שהסרטון הזה עלה לרשת, אבל בלוג הפרסום AdFreak הכתיר אותו כסרטון הויראלי ביותר של כל