הפרסומת הקצרה בעולם!
איך מעבירים מסר בסרטון של שניה אחת בלבד? או “הפרסומת הקצרה בעולם” והפעם (מבית המדרש של מקאן אריקסון הישראלית) קמפיין
איך מעבירים מסר בסרטון של שניה אחת בלבד? או “הפרסומת הקצרה בעולם” והפעם (מבית המדרש של מקאן אריקסון הישראלית) קמפיין
אין היום בעל עסק שיכול להתעלם מהכוח של המדיה החברתית והיכולת למנף את העסק בעזרתה. העניין הוא שבין להיות פעיל
הגברים בטאייוואן מעדיפים מראה חלק וללא זקנים ושפמים. אין בזה שום דבר רע, אבל כשפיליפס רצתה לחדור לשוק עם ערכת
היצירתיות של הקמפיין החדש של פג’ו 107 לא הפילה אותנו מהרגליים, אחרי הכל SMART הם הראשונים שהולכים עם הקונספט של
חברת התעופה KLM ידועה ביצירתיות ובתחכום של פעילויות הגרילה שלה, אבל בכל פעם היא מצליחה להפתיע אותי מחדש. והפעם ההפתעה
לערב את הצרכנים בפעילות כלשהיא הקשורה למותג שלך זה דבר לא פשוט, אבל אם מצליחים לעשות את זה נכון זה
זאת בדיוק השאלה שיצרנית האסלות St. Thomas Creations מזמינה אתכם לענות עליה. זה אמנם נראה כמו פארודיה על סדרת סרטוני
סוכנות השכרת הרכב SIXT במהלך גרילה חביב למדי. הסוכנות שברה את הראש איך אפשר לתפוס את עיני הצרכן, שזה עתה
סוכנות סאצ’י&סאצ’י ואגודת CoorDown יצאו בקמפיין קריאטיבי ומרגש לקראת יום התסמונת דאון העולמי. חובה לצפות, ולו רק כדי לראות איך
נפגשתי לאחרונה עם מנהל רשת כלבו גדולה, במטרה למכור לו תוכנית שיווקית שתשפר את מצבה הפיננסי של הרשת בצורה מרשימה.