השפעה שיווקית בעזרת שימוש בדיסוננס קוגנטיבי
כבר הרבה זמן לא ראיתי קמפיין גרילה כל כך יצירתי, כל כך מתוחכם, כל כך זול וכל כך מעביר את
כבר הרבה זמן לא ראיתי קמפיין גרילה כל כך יצירתי, כל כך מתוחכם, כל כך זול וכל כך מעביר את
לא יודע מה אתכם, אבל לי קצת נמאס מכל טרנד ה-QR ששוטף את העולם. בכל זאת לא יכולתי להתעלם מהQR
אם תשאלו אותי מה הדרך הכי זולה להגיע לעוד לקוחות אני אגיד לכם מייד: דיוור ישיר. ברצינות! במחיר של מודעה
אתם כבר יודעים שאני אוהב מהלכי שיווק מחוץ לקופסא, ולכן אני חייב לספר לכם על מהלך גאוני שאחת מסוכנויות המכירות
כיוון שאני מתעסק הרבה עם דפי נחיתה, מצאתי לפני כמה ימים מחקר מרתק בתחום דפי הנחיתה ואני רוצה לספר לכם
מחקר מרתק שיצא ממש לאחרונה על ידי Ecommerce Quarterly חושף שהרשתות החברתיות אחראיות ל0.59% מהגולשים שמגיעים לקנות אצלכם באתר. לעומת
שלום לכם קוראי הנאמנים, היום אני מתרגש במיוחד כי סוף סוף סיימתי לכתוב את הספר שלי על בניית דפי נחיתה.
לכבוד השבוע החדש, קבלו מגוון של עטיפות מקוריות לאללה, שיכולות לתת לכם השראה איך אפשר להפוך מוצר משעמם ללהיט מכירות
אתם חייבים לקרוא את זה, כי אני הולך לספר לכם על המהלכים שישנו את העולם בעשור הקרוב. באמת! זוכרים את
תרשו לי לחרוג ממנהגי ולפרגן גם היום למשרד פרסום ישראלי שמצליח לצאת מהמסגרת ולהפיק ללקוח שלו קמפיין מקורי, שמשתמש בפלטפורמה