מדריך מצולם: איך לקבל עשרות פניות בעזרת 5 צעדים פשוטים
לאחרונה פונים אלי לא מעט בעלי עסקים עם שאלה קשה מאוד: “יש לי אתר טוב מאוד, אני משקיע בתכנים ומגיעים
לאחרונה פונים אלי לא מעט בעלי עסקים עם שאלה קשה מאוד: “יש לי אתר טוב מאוד, אני משקיע בתכנים ומגיעים
איך שהתחילו להכריז במדיות השונות על העלאות המחירים שצפויות לנו אחרי החגים, נזכרתי בחוק פיזיקלי של מדען בשם ובר (Weber)
כדי לחגוג לרדיו של קוקה קולה יומולדת שנה, עלה למשרד הפרסום JWT הברזילאי רעיון מגניב שיעביר את המסר לקהל היעד
אני חושב שכל מילה שאכתוב כאן מיותרת, ולכן כדאי לכם מאוד לצפות בפעילות הגרילה הזאת שנועדה להשפיע על…פוליטיקאים!
המשקיע האגדי וורן באפט אמר פעם משפט חשוב מאוד: “לוקח 20 שנה כדי לבנות מוניטין טוב, וחמש דקות כדי להרוס
אני לא יודע אם לקרוא לפעילות הזאת בשם פעילות גרילה או דיוור ישיר, אבל מה שבטוח הוא שיש בה שפע
קבלו סתם דוגמא לדבר יצירתי שאפשר לעשות גם עם הפריט הבנאלי ביותר – כרטיס ביקור.
אם תחשבו על זה טוב, תגלו שאת כל מודעות הפרסום שאתם מפרסמים בעיתונים ובמגזינים זורקים בסופו של דבר לפח האשפה.
כדי לפרסם את הרכב החדש של פולקסווגן BlueMotion (שאמור לצאת לשוק בעוד כחצי שנה), אי אפשר פשוט לשים מודעה בעיתון מודפס.
יש כאלה שנוהגים לשיר במקלחת, ויש כאלה שעושים בה את פעילות השיווק שלהם. מותג הסבונים לוקס חשב על דרך יצירתית