שיווק ואסטרטגיה: האם יש עתיד לחברת HP?
היום התחשק לי להיות מגדת עתידות, אז החלטתי לחזות את העתיד שמחכה לחברות ההייטק הגדולות והמוכרות. אז נכנסתי לגוגל Finance,
היום התחשק לי להיות מגדת עתידות, אז החלטתי לחזות את העתיד שמחכה לחברות ההייטק הגדולות והמוכרות. אז נכנסתי לגוגל Finance,
חתיכת כותרת ארוכה יצאה לי, הא? האמת שהתלבטתי הרבה איך לפתוח את הכותרת של הפוסט הזה. האם לפתוח את הכותרת
אז מה למדתי מהמכללה האקדמית סמי שמעון? (רמז – לא למדתי שם הנדסה) ובכל זאת, כשנתקלתי במודעת
שימו לב: הפוסט הזה רלוונטי אם אתם מפרסמים את העסק שלכם ביוטיוב, אבל הוא הרבה יותר רלוונטי אם אתם לא
אני לא יודע איך זה, אבל לדעתי IBM היא החברה היחידה בעולם שממשיכה להתקיים למרות המהפכות הטכנולוגיות. טוב, אולי
אני לא חושב שלחברת אופל חסר כסף לפעילות יחסי ציבור, אבל כדי לספר לעיתונאים על המכונית החשמלית החדשה שלה היא
מחקר חדש שפורסם לאחרונה מגלה שבעלי עסקים קטנים לא מאמינים בשיווק בפייסבוק. נשמע לכם מוכר? האמת היא שהרבה בעלי עסקים
בוקר טוב ושבוע נפלא לכל קוראי הבלוג באשר הם! עבר שבוע מאז הפריימריז בליכוד ובמהלך השבוע הזה עברו לי הרבה
ביום חמישי האחרון העברתי הרצאה בכנס קידום אתרים שהתקיים בתל אביב. הנושא של ההרצאה היה חשיבה מחוץ לקופסא ונתתי למקדמי
אתם יודעים שאני לא אוהב להביא בבלוג שלי “סתם” קריאייטיב אם אין בו מחשבה שיווקית, אבל לפני כמה ימים ראיתי