מושגים חשובים בגוגל אנליטיקס – חלק שני
בפוסט הקודם שלי על מושגים חשובים בגוגל אנליטיקס הסברתי מה ההבדל בין Dimensions לבין Metrics. אם לא קראתם ההפסד כולו
בפוסט הקודם שלי על מושגים חשובים בגוגל אנליטיקס הסברתי מה ההבדל בין Dimensions לבין Metrics. אם לא קראתם ההפסד כולו
טוב אז למי שלא יודע, בשבוע שעבר התקיימה ועידת המפתחים השנתית של גוגל – I/O13. הועידה התקיימה בסן פרנסיסקו בנוכחותם
בפוסט הקרוב אני רוצה לדבר על אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה של אתרי אינטרנט. דבר ראשון אני חייב להגיד לכם שמשום
סוכנות הפרסום GREY רצתה לפנות לילדים ולהגיד להם שאם יש מבוגרים שפוגעים בהם פיזית – כדאי שהם יתקשרו ויתלוננו במוקד
בגדול אפשר לסכם את הכנס במילה אחת – מדהים! לצערי לא יכולתי להגיע לכל שני הימים אבל הייתי חייב לראות
כולכם בטח יודעים את הכללים הבסיסיים של קידום אורגני בגוגל. תכתבו תוכן עם מילות מפתח רלוונטיות, תשיגו קישורים מאתרים אחרים,
אתם יודעים, בזמן האחרון יוצא לי לעבוד עם הרבה לקוחות על אופטימיזציה ושיפור יחסי ההמרה של האתר שלהם. בפוסט הקרוב
רציתי להראות לכם דוגמא שאפשר ללמוד ממנה הרבה על פרסום ושיווק של עסקים קטנים. בניגוד לעולם של פעם, בו היה
אה-הא-לן!!מה נשמע??? אתם לא יודעים איך התגעגעתי… ברצינות! הפסח היה מלא וגדוש ברוך ה’. במהלך השבוע הזה טיילתי, אכלתי ובעיקר
לפני פסח, ובכלל לפני החגים, יש אנשים נחמדים שנוהגים לשלוח אחד לשני ברכות לרגל החג המתקרב ובא. אותם אנשים מתחלקים