יוניברסל אנליטיקס – אז איך בדיוק זה עובד?
בזמן האחרון אני חוקר לעומק את היוניברסל אנליטיקס ה(דיי) חדש והיום אני רוצה לנסות להסביר לכם מה השינוי הגדול לעומת
בזמן האחרון אני חוקר לעומק את היוניברסל אנליטיקס ה(דיי) חדש והיום אני רוצה לנסות להסביר לכם מה השינוי הגדול לעומת
אוקיי אז היום אני רוצה להתחיל עם פוסט ראשון מתוך סדרה של פוסטים שיהיו (בעזרת ה׳) על נושא מאוד לא
זוכרים שהסברתי לכם לפני כמה שבועות איך עושים Custom Dimensions בגוגל אנליטיקס? אז לפני 3 ימים גוגל הוסיפו את האפשרות
בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מושג דיי חדש בתחום השיווק באינטרנט, שנקרא Newsjacking. המושג Newsjacking הוטבע על ידי אדם
קראתי עכשיו פוסט מעניין שמסביר איך ליצור USP – Unique Value Proposition. לא אסכם פה את כל הפוסט, אבל אני
בשבוע שעבר אבינש קאושיק פרסם פוסט מעולה, אבל מכיוון שאבינש כותב פוסטים מממממממששששש ארוכים, אני רוצה לתמצת לכם את הפוסט
בתור אחד שמשתמש בשירותי הניוזלטר של Mailchimp כבר הרבה זמן, אני רוצה להביא פה 2 פוסטים שפורסמו בבלוג שלהם שלדעתי
קראתי עכשיו פוסט חשוב מאוד שמיועד לכל מי שחושב ש״התוכן הוא המלך״ בשיווק באינטרנט. רוב האנשים חושבים שעצם העובדה שיש להם
אני יודע, הפוסט האחרון שכתבתי היה ממש לא מזמן אבל אתמול קראתי פוסט מצוין על 15 שיטות פסיכולוגיות שיעזרו לכם
לפני ימים ספורים גוגל שחררו פיצ׳ר מגניב במיוחד לגוגל אנליטיקס ואני רוצה לתת לכם סקירה קטנה עליו וללמד אתכם איך