עדכון חשוב לGoogle Adwords Editor
האדיטור החדש של גוגל אדוורדס שיצא לקראת סוף 2014 היה הקלה של ממש עבור המפרסמים באדוורדס. (אפילו פרסמנו מדריך מקיף בתמונות
האדיטור החדש של גוגל אדוורדס שיצא לקראת סוף 2014 היה הקלה של ממש עבור המפרסמים באדוורדס. (אפילו פרסמנו מדריך מקיף בתמונות
היוש, בעקבות מלא שאלות של אנשים על הדרך הנכונה ביותר להטמיע את הקוד של גוגל תג מנג’ר באתרי וורדפרס, החלטתי
רגע, אל תגידו לי, אני יודע. אתם לא מודדים את הROI של מאמצי השיווק שלכם ברשתות החברתיות. “אבל היי, ידוע
לפני מספר ימים גוגל הכריזו על תכונת חדשה במתכנן מילות המפתח של אדוורדס, שתאפשר לכם לראות גם את הבנצ’מרקס של
בסדרת הפוסטים הקרובים אני רוצה לתת לכם הסבר מלא על מעקב cross-domains בגוגל אנליטיקס. מכיוון שהגרסא הישנה של אנליטיקס, classic analytics, עומדת להיעלם
את הפוסט הזה אני כותב אחרי פתרון קליל שביצענו ללקוח מסוים, שבאתר שלו היה מנוע חיפוש כזה שלא הציג את מונח
אני לא יודע איך גוגל מוסיפה את האפשרות הזו לאדוורדס רק עכשיו, אבל אין ספק שאחרי ה-enhanced campaigns (עליהם גוגל הכריזו
עבור כל אלו שהיו בחופשת לידה/מחלה/טיול או סתם לא היו בעניינים בשנה האחרונה – גוגל משיקה היום 2 משאבי מידע מיוחדים
לפני תקופה קצרה גוגל הוסיפו דוח מאוד מעניין לאזור דוחות האדוורדס בגוגל אנליטיקס, וחשבתי שיהיה נחמד לכתוב על זה כמה מילים לאור
גוגל מכריזה על שינוי מהפכני בשיטת העריכה של ה-URL-ים במודעות האדוורדס. מה היה עד היום? עד היום, ל-destination URL שלכם