גוגל מוסיפים טירגוט לפי כתובות מיילים
ביום ראשון גוגל הכריזו שהם הולכים להוסיף כלי חדש בשם “Customer Match” לטירגוט משתמשים ברחבי הרשת ע”י העלאת רשימה של כתובות
ביום ראשון גוגל הכריזו שהם הולכים להוסיף כלי חדש בשם “Customer Match” לטירגוט משתמשים ברחבי הרשת ע”י העלאת רשימה של כתובות
כפי שגוגל פרסמו בדף הגוגל+ שלהם, באמצע חודש אוקטובר הולכת להשתנות עמודת ה-Conversions כך שתכלול רק המרות שהופעלה להן האופציה של Conversion Optimization במקום את
אנחנו שמחים לחשוף בפניכם את המיתוג החדש שלנו (בקרוב גם יעלה אתר חדש), שיקרא מעתה LIXFIX במקום בועות. למה עשינו
אני לא יודע למה, אבל הטופס זה אחד הדברים שהכי פחות שמים לב אליו בתהליך של בניית קמפיין. משקיעים בבחירת
לאחרונה רצות שמועות אודות טרגוט חדש ברשת החיפוש של גוגל אדוורדס, שיאפשר למפרסמים לטרגט את מילות המפתח על פי הגיל
גוגל מוסיפים מספר פיצ’רים נחמדים לאפליקציית האדוורדס שלהם. במרץ האחרון גוגל השיקו את אפליקציית האדוורדס למכשירי אנדרואיד (להורדה לחצו כאן), והיום
מכירים את זה שלחשבון ה MCC שלכם מתווספים עוד ועוד חשבונות (שזה נהדר) אך במקביל גם כמות החשבונות הלא פעילים/שבהם
גוגל פרסמו ביום שני שדרוג משמעותי למודעות ה-DSA באדוורדס. קודם כל, מה זה DSA? DSA, ראשי תיבות של Dynamic Search
גוגל מכריזה בחשבון הגוגל+ של אדוורדס על שינוי סמנטי קטן (לפחות לטענתה) בדירוג של מילות המפתח באדוורדס. מהיום, מילות מפתח
אני לא יודע למה, אבל באינטרנט יש מעט מאוד פוסטים שמסבירים בצורה מקיפה איך לעשות אופטימיזציה לקמפיינים בגוגל אדוורדס. רוב הפוסטים הקימיים