עבור כל אלו שהיו בחופשת לידה/מחלה/טיול או סתם לא היו בעניינים בשנה האחרונה – גוגל משיקה היום 2 משאבי מידע מיוחדים שיעזרו למפרסמים לעקוב אחרי השינויים הרבים (על פי גוגל התבצעו 200 שינויים ופיצ׳רים חדשים בשנה האחרונה).
המשאב הראשון הוא New Adwords Features Page שבו ירוכזו כל השינויים שהיו באדוורדס לפי סדר כרונולוגי. כל עדכון יבוא עם לינק מתאים למסמכי ההסבר אודותיו, סרטוני הדרכה בוידאו או סיפורי הצלחה של לקוחות שהשתמשו בפיצ׳ר הזה.
המשאב השני שגוגל משיקים לטובת המפרסמים הוא Google AdWords Best Practices, שבהם יהיו טיפים קצרים ומעשיים שיעזרו לכם לנצל את המירב מקמפיין האדוורדס שלכם. החל מכתיבת מודעות, ניהול נכון של בידים, מובייל, קמפיין shopping, אנליטיקס ועוד.
לא משעמם באדוורדס כבר אמרנו?