איך מעבירים מסר בסרטון של שניה אחת בלבד?
או “הפרסומת הקצרה בעולם”
והפעם (מבית המדרש של מקאן אריקסון הישראלית) קמפיין מקסים וגאוני לאגודה הבינלאומית לOCD שמעביר את המסר בצורה חזקה וחדה. השאלה הקשה שהקופירייטרים שאלו את עצמם הייתה “איך מצליחים לעורר את רגשות ההזדהות של הצופה עם האדם שסובל מOCD??”
ולאחר חשיבה מאומצת התגלתה התשובה – ניתן לו לחוות בעצמו איך מרגיש אדם הסובל מOCD. איך נעשה את זה? פשוט נכריח אותו לבצע את אותה פעולה שוב ושוב, ושוב, ושוב, ושוב… בדיוק שאדם עם OCD שוטף ידיים שוב, ושוב, ושוב…
צפו: