סוכנות השכרת הרכב SIXT במהלך גרילה חביב למדי.
הסוכנות שברה את הראש איך אפשר לתפוס את עיני הצרכן, שזה עתה נחת בשדה התעופה של המבורג, גרמניה, וכעת הוא מחפש את סוכנות הרכב האידיאלית שתשרת אותו נאמנה. הבעיה שעמדה בפני המפרסמים של SIXT היא ששדה התעופה מפוצץ בסוכנויות להשכרת רכב, ואם הם רוצים לבלוט הם חייבים להיות ב-א-מ-ת שונים.
רוצים לדעת איך SIXT הצליחו לבלוט מעל כולם?
ישבו וחשבו, ועלו על זה שהפעילות הכי נפוצה בקרב הממתינים בשדות התעופה היא כמובן – חיפוש רשת אלחוטית שממנה יוכלו להתחבר לאינטרנט. אם ככה, אמרו ב-SIXT, בואו נעביר להם את המסר שלנו בזמן שהם מחפשים רשת אלחוטית פנויה. אחרי הכל הפלטפורמה הזאת עוד לא נוצלה על ידי אף מפרסם אחר.
SIXT שלחו סוכן מיוחד שחיבר מספר ראוטרים עוצמתיים שלכל אחד מהם קראו בשם אחר. לראשון קראו “תפסיק לגלוש ותתחיל לנהוג”, לשני “BMW במחיר 159 יורו ליום” וכו’ וכו’. כשהממתינים בשדה התעופה חפשו רשת אלחוטית הם מצאו את המסרים השיווקיים של SIXT וככה נהנתה סוכנות הרכב מפלטפורמה חדשנית שאפשרה לה לפנות ללקוחות שלה ללא כל הפרעה מצד המתחרים.
מה אפשר ללמוד מזה? פשוט מאוד. חפשו איפה עוד תוכלו לצוד את תשומת לבו של הצרכן וjust be there.