גוגל מכריזה בחשבון הגוגל+ של אדוורדס על שינוי סמנטי קטן (לפחות לטענתה) בדירוג של מילות המפתח באדוורדס.
מהיום, מילות מפתח שלא מקבלות טראפיק (או שמקבלות מעט מאוד) יקבלו באופן אוטומטי QS=6, ודירוג “Average” בכל 3 הפרמטים שמופיעים בחלון החיווי הקטן שליד הסטטוס של מילת המפתח.
גוגל טוענים שהשינוי הוא סמנטי בלבד ויאפשר להם “לפשט את המערכת ולהתמקד בשיפור הדיוק של הדוחות.
הנוסחא שבעזרתה גוגל מחשבת את ציון האיכות (Quality Score) ידועה למעט מאוד מפרסמים, ובזמנו כתבנו על זה פוסט שכדאי לכם מאוד לקרוא.
אמנם מאז התווסף למשוואה הפרמטר של דירוג המודעה (Ad rank) אבל הבסיס נשאר וחשוב לדעת אותו כדי לדעת איך לנהל את הבידים בצורה נכונה יותר.