גם אם הייתי רושם עוד מיליון סימני קריאה זה לא היה מספיק כדי לתאר את הגאוניות היצירתית של הקמפיין הזה.
כדי להגיד לאנשים לקנות רק חלקים מקוריים לרכבים שלהם, פולקסווגן הכניסה באנר פשוט במבחר של שירים פופולארים ביוטיוב שהפכו עם הזמן לויראליים וצברו כבר כמה מיליוני צפיות.
העניין הוא, שהסרטונים הפופולארים האלו בכלל לא היו הביצוע המקורי של השירים, אלא חיקויים עלובים של כל מיני אנשים הזויים שהסריטו את עצמם והעלו את זה לרשת. תופעת הויראליות גרמה לכך שלמרות שאותם אנשים היו זייפנים, מכוערים ועל גבול ההזויים – הסרטונים עברו מפה לאוזן וצברו כמה מיליונים טובים של צפיות.
פולקסווגן ניצלה את ההצלחה של הביצועים המזוייפים ושמה בהם באנר פשוט, וכשהגולשים הקליקו על הבאנר הם הופתעו לגלות שהוא מקשר אותם לסרטון שמציג את הביצוע המקורי של אותו שיר.
המסר ברור כמובן.
הקמפיין הזה גאוני כי פולקסווגן חסכה לעצמה מאות אלפי שקלים שהיו יכולים להתבזבז על הפקת הסרטון, ובמקום זה העבירה את המסר שלה דרך ההצלחה המקרית של כל מיני אנשים שכבר צברו מיליוני צפיות – בטעות…