כלי הדיגיטל בהם אני משתמש באופן אישי, וממליץ עליהם בחום
אני לא יודע אם יש מישהו שלא מכיר את Canva, אבל אם כן - הנה כמה מילים שיסבירו לכם למה אני כל כך אוהב את המערכת הזו.
בגדול, Canva מחליפה את המעצבת הגרפית שלכם.
באמצעות הכלי תוכלו לעצב באנרים, פליירים, קאברים או כל דבר אחר שתרצו.
גם אם אין לכם ראש עיצובי (כמוני), המערכת תתן לכם לבחור מתוך עשרות טמפלטים מוכנים, אותם תוכלו לקחת ולשנות עד לרמת הפיקסל הבודד.
באופן אישי אני מעצב את כל הבאנרים שלי עם Canva, כולל תמונות Cover ליוטיוב ופייסבוק, ופעם אחת אפילו עיצבתי איתה שלט חוצות שיצא ממש יפה.
המערכת חינמית, אבל גרסת ה-PRO תאפשר לכם הרבה יותר גמישות, כמו למשל שינוי גדלים מהיר ושימוש במאגר תמונות רחב.
דריפ הוא כלי לשליחת ניוזלטרים ו-marketing automation.
אני עברתי אליו לאחר שהייתי שנים עם מיילצ'ימפ, ולדעתי אין בכלל מה להשוות.
קודם כל העבירות של המיילים גבוהה יותר (כלומר, כמה מהמיילים באמת מגיעים ל-inbox של הנרשמים שלכם, ולא לקידומי מכירות או לספאם).
דבר שני, הממשק מאוד נוח וקל לתכנן משפכי שיווק אוטומטיים.
למרות שהמחיר שלהם יחסית יקר, אני חושב שזו ההשקעה הכי טובה שאפשר לעשות בעסק. אני תמיד אומר לעצמי שמספיק שהניוזלטר שלי יגיע ל-10% יותר אנשים בזכות השימוש בדריפ, וזה כבר מחזיר את ההשקעה.
וואו. גיליתי את המערכת הזו לא מזמן, ובאמת נדלקתי.
בגדול, Ecamm Live היא מערכת שמאפשרת לעשות שידורי לייב ממש חכמים בפייסבוק וביוטיוב.
המערכת מאפשרת לעבור בין כמה presets בקלות (למשל תוכלו לעשות preset אחד של שיתוף מסך, עוד אחד של סרטון, עוד אחד למצלמה אחת, ועוד אחד למצלמה שניה), וכמובן מאפשרת לעשות שידורי לייב ביחד עם אורחים חיצוניים.
העלות ממש זולה ולדעתי זה עדיף על וובינרים בזום, מכיוון שבפייסבוק אנשים יכולים להגיב ולהצטרף באמצע השידור, וככה החשיפה שלכם גדולה יותר - מנסיון (מעבר לזה ש-ecamm גורמת לזה להיראות מקצועי יותר).
החסרון היחיד שלה הוא שהיא מתאימה רק למחשבי Mac כרגע.
מי לא מכיר את סופרמטריקס?
המערכת שמאפשרת לנו לבנות דוחות מתוחכמים ומשוכללים ללקוחות (או לעסק) שלנו.
סופרמטריקס תאפשר לכם לקחת נתונים ממלא מערכות, כמו גוגל אדוורדס, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, גוגל אנליטיקס, ועוד עשרות (!) מערכות שונות.
את הנתונים תוכלו להכניס לקובץ Google Sheets, או ישירות לדשבורד שלכם ב-Data Studio.
גם פה, המערכת לא זולה, אבל באופן אישי היא חוסכת לי עשרות שעות של עבודה בכל חודש. רק תחשבו כמה זמן לוקח להכין דוח ללקוח, ואז להכין לעוד לקוח, ועוד לקוח, ועוד... ככה בכל חודש...
שימו לב - אם אתם רוצים לקבל 20% הנחה על המוצרים, פשוט תקלידו את הקופון shukim20 בשלב התשלום.
אם תהיתם לעצמכם איך אני מתפעל את אזור הקורסים שלי באתר - Wishlist Member זו התשובה.
בחרתי בפלאגין הזה אחרי שבדקתי את כל האפשרויות הזמינות כיום בשוק לניהול אתרי קורסים. בלי להגזים! באמת בדקתי המון, כולל הפלאגינים והמערכות הכי פופולאריות שכולם משתמשים בהם.
אחת הבעיות הגדולות עם אתרי קורסים זו הסליקה, שלרוב לא עובדת כמו שצריך עם ספקי סליקה ישראלים כמו קארדקום או iCount.
בחרתי דווקא ב-Wishlist Member קודם כל בגלל הסיבה הזו (אני משתמש בקארדקום ויש להם חיבור אינטגרלי ל-Wishlist Member), וגם בגלל שנורא קל להתאים באופן אישי את ההרשאות, טפסי ההרשמה, ניהול המשתמשים וכל מה שצריך לעשות כשרוצים לנהל אתרי קורסים ולהתאים אותם בצורה מלאה לצרכים שלכם.
בנוסף, המחיר הוגן מאוד, ולא כובל אתכם לתשלום חודשי גבוה כמו בשאר המערכות.
בטוח יצא לכם להיתקל בסרטונים של Vimeo, אז אני רוצה להסביר לכם למה בחרתי דווקא בהם ולא בחברה אחרת.
קודם כל - אני משתמש ב-Vimeo כדי לאחסן את הסרטונים של הקורסים הדיגיטלים שלי.
יכולתי לאחסן אותם ביוטיוב, אבל קודם כל זה נראה פחות מקצועי כי יש לי פחות שליטה על הנראות של הסרטון (למשל: יוטיוב מציגים סרטונים קשורים, ואני לא רוצה שהגולשים שלי יצאו החוצה. יוטיוב מציגה את הלוגו של יוטיוב ואני רוצה שהנגן יהיה עם הלוגו שלי).
יש עוד שירות אחסון פופולארי בשם Wistia, אבל לטעמי הוא יותר מסורבל לשימוש, וגם הרבה הרבה יותר יקר.
תאמינו לי שבדקתי את כל המערכות לשאלונים, ובכל זאת אני נשאר נאמן ל-typeform.
אני משתמש בה בעיקר כדי לגייס לידים לאחר שאספתי עליהם כמה פרטים.
היתרון המשמעותי ביותר שלה לעומת המתחרות זה קלות השימוש עבור המשתמש הסופי, מה שמגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרה וגורם ליותר אנשים למלא פרטים.
רוב השאלונים לא נראים טוב במובייל, ופה יש ל-typeform יתרון משמעותי ששווה כל שקל.
ההתאמה למובייל ונוחות השימוש הופכים את Typeform למכונה שמאפשרת לי לגייס לידים, ולכן לא משנה מה העלות החודשית שלה - זה מחזיר את ההשקעה.