נתקלתי היום בסרטון וידאו מצוין שמדבר על החשיבות של שילוב בין סיפור+מידע רציונלי לצורך העברת מסרים בכלל ומסרים שיווקיים בפרט.
הנקודה העיקרית שיוצרת הסרטון באה להעביר היא שבעולם מלא פרסומות, קשה מאוד לזכור מסרים שיווקיים לאורך זמן.
כל שניה אנחנו נחשפים לפרסומת אחרת שמספרת לנו על המוצר הזה והזה ומשכנעת אותנו לעשות ככה וככה.
אז איך יוצאים מזה ומצליחים לבלוט מעל כולם לאורך זמן?
פשוט מספרים סיפור.
מחקר מעניין מראה סטודנטים שהתבקשו להעביר הרצאה של דקה ולאחר מכן חבריהם התבקשו לשחזר את ההרצאה. 25% מהסטודנטים דברו על גרפים ונתונים ורק 10% סיפרו סיפור, אבל לאחר מכן, כאשר בקשו מכל הסטודנטים לשחזר את ההרצאות, 63% זכרו את ההרצאות עם הסיפורים ורק 5% זכרו את הגרפים!
הסרטון עשוי מצוין ומעביר את המסר בצורה טובה ומקצועית.
כדאי לצפות ולשתף.