קמפיין סופר יצירתי וסופר ויראלי עלה לאינטרנט בזמן הבחירות לנשיאות ארה”ב, כדי לדרבן את האנשים לבוא ולהצביע לאובמה. בהנחה שאתם אמריקאים ולא התחשק לכם לצאת מהבית ביום הבחירות – יש סיכוי גדול שתקבלו סרטון וידאו מותאם לכם באופן אישי שלא ישאיר לכם ברירה אלא ללכת ולהצביע. כדי להפוך את המהלך הזה לויראלי המשווקים השתמשו בכל הכלים הדרושים:
- מוצר שונה בצורה ניכרת לעין (סרטון עם השם הפרטי שלך זה לא משהו שקורה כל יום).
- ברגע שהשם שלי מופיע בסרטון זה כבר המוצר הפרטי שלי ולא של מישהו אחר, ולכן האינטרס להפיץ אותו הלאה גדל.
- קל מאוד להפיץ את הסרטון הלאה לחברים.
צ’או. הלכנו להצביע.