במהלך גלישה באתר של זאפוס, הגעתי לדף 404 – דף שגיאה.
אבל במקום לכתוב לי משהו מעצבן כמו “אופס, הגעת לדף שגיאה. אנחנו מצטערים” זאפוס בנו דף עם חווית משתמש מאוד ייחודית.
למען האמת? הדף הזה יותר חוויתי מכל דף אחר באתר שלהם 🙂
צפו ותלמדו איך בונים דף שגיאה מקצועי:
אגב, כאן תוכלו לראות את הדף בלייב.
מה אתם אומרים? נתקלתם בדף שגיאה מעניין?
שתפו בתגובות!
היי שוקי יצא לי להיתקל במספר דפי 404 שסיפקו לגולש מעבר להודעת שגיאה גם חלופות בדומה למה שהצגת.
כמו מנועי חיפוש פנימי או אפילו כתובות מתאימות על בסיס הפרמטרים בכתובת ואפילו על ידי מידע נוסף כמו מקור ההפניה וכדומה
היי מנשה. הדבר שאני התלהבתי ממנו בדף השגיאה של זאפוס הוא זה שהם לא הסתפקו בדף פונקציונלי (כמו הדוגמאות שהבאת) אלא הלכו על משהו חוויתי ויוצא דופן.
לזה באמת קוראים חווית משתמש
מסכים איתך, וכמובן ממליץ ליישם את אותו הדבר לגבי שאר השגיאות.
דוגמא מוצלחת תהיה שגיאות ה 500 של יוטיוב שמצחיקות את הגולשים כל פעם מחדש