שיפור יחס המרה. נקודה.
ליקספיקס מתמחה בשיפור יחס המרה.
רוצים לשפר תוצאות באדוורדס?
להביא עוד המרות מפייסבוק?
לשפר את יחס ההמרה באתר?

LIXFIX – גוגל אנליטיקס, תג מנג'ר ושיפור יחסי המרה
ליקספיקס היא סוכנות בוטיק המתמחה בגוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ושיפור יחסי המרה.
ברשותינו נסיון רב בהטמעות מורכבות של גוגל אנליטיקס וגוגל תג מנג'ר – החל מאתרי איקומרס, פאבלישרים, מערכות SaaS, אתרי לידים, פורקס/בינארי ועוד.
מדי שנה אנחנו מארגנים את כנס האנליטיקס השנתי – All Things DATA, ואנחנו המקימים של המכללה המובילה בישראל ללימוד מקצועות הדטא – All Things DATA College, אליה נרשמים מאות סטודנטים בשנה במטרה ללמוד איך להיות טובים יותר בגוגל אנליטיקס, תג מנג'ר, שיפור יחסי המרה ומקצועות נוספים.
הודות לגישה הייחודית שלנו אנחנו מגיעים ל-95% הצלחה בשיפור יחס ההמרה של הלקוחות שלנו. פנו אלינו ותראו איך נוכל לעזור גם לכם!
השירותים שאנחנו מציעים:
חלק מהלקוחות שלנו:













איך התהליך עובד?

בניית אסטרטגיה ותוכנית מדידה
הצעד הראשון בתהליך אופטימיזציה הוא ניתוח העסק, קהל היעד ושוק המטרה שלכם. לאחר מכן נבנה תוכנית מדידה אסטרטגית שתכלול מטרות, יעדים ו-actionable KPIs שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות מהנתונים.

הטמעה, והעלאת היפוטזות לטסטים
בשלב השני ניגש לתהליך היישום, שכולל הטמעה נכונה של הקודים עם גוגל תג מנג’ר, תיקון שגיאות מדידה בגוגל אנליטיקס, והעלאת היפוטזות ראשוניות לגבי ה”נזילות” שפוגעות ביחס ההמרה שלכם.

טסטים, יישום ובדיקות חוזרות
לאחר ההטמעה, ניגש לתהליך האופטימיזציה שיכלול A/B או Multivariate Testing, מפות חום, מעקב אחרי תנועות עכבר ו-User Testing. לאחר שיפור יחס ההמרה נבצע עוד ועוד טסטים עד לקבלת שיפור מקסימלי.
ויש לנו גם בלוג מקצועי שמתעדכן כל הזמן:
בבלוג שלנו תוכלו למצוא פוסטים מקוריים ומתקדמים בנושא גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר, שיפור יחסי המרה, ועוד נושאים מעולמות הדיגיטל השונים שבוודאי יעזרו לפעילות הדיגיטל שלכם.
הרשמו לניוזלטר ולא תפספסו אף פוסט:

אופטימיזציה לקמפיין פימקס – איך לגלות כמה כסף יצא על יוטיוב?
פימקס זה קופסא שחורה שממש קשה לאפטם ולכן אני רוצה לתת לכם היום טיפ שיעזור לכם לדעת כמה אחוזים מהתקציב

איך להטמיע Enhanced Conversion של גוגל אדס
אמנם זה התחיל כבר מזמן, אבל בשנה האחרונה גוגל דוחפים בלי סוף את כל הנושא של Enhanced Conversion. הייתי אומר

קייס סטאדי: שיפור של 183.5% ב-ROAS של פייסבוק בזכות Conversion API
נכנסתי היום לחשבון הפייסבוק של אחד מלקוחותי, והשוויתי את נתוני ה-ROAS של נובמבר 2024 לעומת נובמבר 2023. המשמעות של ROAS

הטיפ הפשוט הזה עוזר לי לשפר את הקמפיינים בכל פעם מחדש
פעם, לפני 10 שנים כזה, היינו מפרסמים בפייסבוק באמצעות תוכנה קראו לה Social Lead Freak התוכנה היתה מאפשרת להכניס קבוצות

האם חייבים להשתמש ב-Conversion Linker כדי למדוד המרות בגוגל אדס?
נראה לי שזה הנושא שיש לגביו הכי הרבה שאלות לאורך הזמן. Conversion Linker – מי צריך להתקין אותו? מתי? ומתי

בדיקת אנליטיקס עצמית לאתרי איקומרס לקראת רבעון 4
יש לכם אתר איקומרס? מעולה. אתם בטח מתרגשים לקראת חגי הקניות של נובמבר שממש נמצאים מעבר לפינה. כדי שתהיו מוכנים

#data_shorts אחת ולתמיד – איך לנתח את הטראפיק האורגני בגוגל אנליטיקס?
את ה-#data_shorts הזה אני כותב אחרי שיחה עם לקוח, שבה דברנו על ביצועי הקידום האורגני. אני מנהל עבור הלקוח את

דוח מכירות ריל טיים לאתרי איקומרס
כמו שאתם בטח יודעים, הריל טיים בגוגל אנליטיקס 4 הוא לא משהו, בלשון המעטה. הנתונים לא מתעדכנים בזמן אמת, ואם