ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

חושבים שתסמונת דאון זאת מגבלה? תראו את זה!

סוכנות סאצ’י&סאצ’י ואגודת CoorDown יצאו בקמפיין קריאטיבי ומרגש לקראת יום התסמונת דאון העולמי.

חובה לצפות, ולו רק כדי לראות איך אפשר להעביר מסר כל כך “לא שיווקי” בצורה קריאטיבית שנכנסת עמוק ללב:

כדי להמחיש לאנשים שהסטיגמה שיש להם כלפי כאלו עם תסמונת דאון היא מוטעית, סאצ’י&סאצ’י יצרו קשר עם חברות עולמיות ובקשו מהם להחליף את הפרזנטור בפרסומת שלהם לאדם עם תסמונת דאון.

הפרסומות הוסרטו ועוצבו מחדש כאשר האדם עם התסמונת דאון מככב בפרסומת בדיוק כמו בפרסומת הרגילה!

המסר כמובן ברור – הם רגילים ודומים לכל אחד ואחת מאיתנו.

יצירתי, מעורר השראה ומקסים!