ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

פולקסווגן במהלך שיווק ישיר שמתחשב בסביבה

כדי לפרסם את הרכב החדש של פולקסווגן BlueMotion (שאמור לצאת לשוק בעוד כחצי שנה), אי אפשר פשוט לשים מודעה בעיתון מודפס. הרכב מסמל את הטרנד הירוק שכובש את העולם ואילו מודעה מודפסת עושה את ההיפך בדיוק, מכחידה את היערות ומזהמת את הסביבה.

לסוכנות הפרסום Ogilvy היה פתרון יצירתי:

אינסרטים בגודל של כרטיסי ביקור הוכנסו לתוך מגוון רחב של מגזינים. על האינסרט היה בול ששולם מראש על ידי פולקסווגן, וקרא לרוכשי המגזין לשלוח אותו למחזור לאחר סיום הקריאה.

בדרך הזו הצליחה מכונית ה-BlueMotion להרוויח מספר נקודות בבת אחת: גם העבירה את מסר בצורה מקורית, גם חסכה בנייר וגם קיימה בעצמה את המוטו שבו היא דוגלת – סביבה ירוקה.

אני משתדל לציין בבלוג הזה רק דברים חיוביים, אבל אני חייב לעשות הקבלה לדרך שבה betterplace עושה את השיווק שלה בישראל – בעזרת שלטי חוצות ומודעות בעיתונים.

הכי לא “ירוק” שאפשר…

credit: adsoftheworld.com