ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

חבל, דווקא היה לו פוטנציאל…

לערב את הצרכנים בפעילות כלשהיא הקשורה למותג שלך זה דבר לא פשוט, אבל אם מצליחים לעשות את זה נכון זה יכול להועיל הרבה מאוד ליעילות של הקמפיין.

כנסו ותראו מה יצרנית הנעליים קומברס ניסתה לעשות, ולמה זה לא בדיוק היה מושלם…

ברגע שהצרכן עושה צעד לכיוון שלי (ולא רק אני עושה צעד לכיוון שלו) הוא כבר שם את הרגל בדלת, הצלחתי להכניס אותו למגרש הביתי שלי ומעכשיו תהליך השכנוע הופך לפשוט יותר.

יצרנית הנעליים קומברס יזמה מהלך משעשע, שמזמין את הקונים להפוך את קופסת הנעליים שלהם לסוג-של מצלמת פילם ולשתף את היצירה עם חבריהם ברשתות החברתיות. המהלך חביב, מתיימר להיות ויראלי אבל יכול היה להתבצע בצורה טובה יותר, כיוון שהמצלמה לא ממש קשורה לערכי המותג ולכן מה בדיוק הם באים להראות לנו בזה שבנינו מצלמה מקופסת הנעליים שלהם?

צפו: