רוב חנויות האונליין משקיעות עשרות אלפי ש”ח בפרסום והבאת גולשים
אבל עדיין קשה להם לדעת מה הגולשים באמת עושים בתוך האתר
הם יודעים מה קורה “בערך”:
רואים כמה מכירות יש, ויודעים כמה כסף הם מוציאים על פרסום
אבל הם לא בטוחים האם זה נחשב טוב או לא?
איך אפשר לשפר את התוצאות?
הרי רק חלק קטן ממי שנכנס קונה, אבל מה עם כל השאר?
למה הם לא קונים?
הם גם בדרך כלל לא יודעים מה הכי כדאי למדוד
והתחושה הכללית היא פשוט חוסר שליטה לגבי כל מה שקורה בחנות.
הם רוצים להיות יותר “על זה” ולהבין את המספרים
אז יכול להיות שהם מנסים לקרוא את הדו”חות שהקמפיינר שולח
או שהם נכנסים לגוגל אנליטיקס כדי לנתח את הנתונים.
אבל זה מרגיש יותר מדי טכני ומסובך
הם לא יודעים איפה להסתכל ואילו מסקנות אפשר להוציא משם.
ובתכל’ס גם אין להם זמן לזה, יש להם עסק שלם לנהל.
הדשבורד החכם
אנחנו מאמינים שבעלי חנות אונליין לא צריכים להיות ״מדעני טילים״
כדי להבין מה הגולשים עושים בחנות שלהם
הם לא צריכים לבזבז זמן וללכת לאיבוד בין עשרות דוחות
רק כדי להבין מה קורה באתר שלהם.
אנחנו בונים עבורם דשבורד חכם לקבלת החלטות
שמרכז את כל הנתונים במסך אחד
ועוזר להם לקבל החלטות שיווקיות נכונות
והכל על בסיס נתונים
המשפך השיווקי יציג לכם את הדבר שמנהלי חנויות איקומרס רוצים יותר מכל - funnel של תהליך המכירה באתר.
במשפך תראו כמה גולשים בקרו בעמודי המוצר, כמה הוסיפו לסל, כמה עברו לתשלום וכמה סיימו את הרכישה בהצלחה.
כמו כן תוכלו להשוות את הנתונים לתקופה הקודמת, להשוות בין תנועת המובייל לדסקטופ ועוד
אתם משקיעים אלפי שקלים כדי להביא גולשים לאתר, אבל איך תדעו מה עובד טוב ומה סתם מבזבז לכם כסף?
דוח מקורות התנועה מציג לכם בדיוק כמה גולשים הגיעו מכל מקור תנועה/קמפיין, כמה הוסיפו לסל וכמה רכשו.
כך תוכלו לדעת בצורה מדוייקת איפה לשים את השקל הבא.
לפעמים יוצא לנו לראות עגלות נטושות בסופר, אבל כשזה קורה באתר שלנו זה הרבה פחות נעים...
תחשבו על זה - הגולש כבר הוסיף לסל, הוא רצה לקנות אבל פוף!
פתאום הוא נטש ונעלם.
אחוז נטישה זה אחד המדדים החשובים ביותר בניתוח היעילות של האתר. אפשר להגיד שזה ממש כמו הדופק של האתר שלכם.
תחשבו שאתם מביאים תנועה למוצר מסוים - אבל לא שמתם לב שהוא אזל מהמלאי, או שיש תקלה טכנית שלא מאפשרת להוסיף אותו לסל!
הדוח הזה יגיד לכם כמה אחוזים מאלו שביקרו בעמוד מוצר באמת הוסיפו אותו לסל, ואיך זה בהשוואה לתקופה הקודמת.
ככה תוכלו לזהות את הבעיות במהירות, כדי שהכסף הזה לא ישאר סתם על הרצפה.
זה שהשקעתם בעיצוב, לא אומר שהאתר שלכם עובד חלק בכל המכשירים הקיימים.
הדוח הזה יראה לכם איפה קיימת בעיה, והאם יש מכשיר מסוים, או רזולוציה מסויימת, שבהם האתר לא עובד כמו שצריך.
הרבה פעמים קורה שמגדילים תקציבים כדי להביא עוד מכירות, אבל בפועל הרלוונטיות של התנועה יורדת והגולשים אפילו לא מסתכלים על המוצרים שיש לכם להציע.
הדוח הזה יראה לכם האם הגולשים שלכם באמת עושים משהו באתר או שהם רק נכנסים ויוצאים החוצה, ובצורה כזו תוכלו להשקיע את תקציבי הפרסום רק במקומות שמביאים תנועה איכותית.
אנחנו מדברים כדי להבין את הצרכים הייחודיים של החנות שלכם.
מה אתם מוכרים, מה האתגרים שעומדים בפניכם, מי המתחרים ומהן אסטרטגיות הפרסום שלכם.
בהתאם לשיחת האפיון, אנחנו עובדים ביחד עם המתכנתים שלכם כדי לקבל את רשימת המוצרים שנמכרים אצלכם באתר, ובמקביל אנחנו מגדירים את כל מה שצריך בגוגל תג מנג׳ר וגוגל אנליטיקס.
אנחנו נטמיע עבורכם את הגרסא החדשה של גוגל אנליטיקס 4, מכיוון שבהתאם להנחיות של גוגל - יש לבצע את המעבר הזה עד תאריך 1.7.2023, אחרת האנליטיקס שלכם פשוט יפסיק לעבוד.
אנחנו עוברים על הנתונים ומוודאים שהם תקינים ושהמידע עובר בצורה נכונה.
בשלב זה אנחנו בונים לכם דשבורד מתקדם ודינמי ב-Looker Studio (לשעבר Data Studio), אליו תוכלו להכנס בכל רגע נתון ולקבל את כל הנתונים החשובים שיעזרו לכם לשפר את המכירות באתר
כדי שתוכלו להפיק את המקסימום מהדשבורד החכם שנבנה לכם
תקבלו מאיתנו גישה לסרטוני הדרכה מפורטים
שילמדו אתכם איך להשתמש בנתונים,
איך לקבל החלטות חכמות בנוגע לשיווק
ואיך לשפר את הקמפיינים בצורה פשוטה.
שווי הבונוס: 985 ש״ח
אם לא יצא לנו להכיר, אז שמי שוקי מן ובעשור האחרון יצא לי לעזור לעשרות אתרי איקומרס לקבל החלטות שיווקיות חכמות באמצעות נתונים.
אני מאמין שנתונים הם כלי הכרחי למי שרוצה להצליח בשיווק באינטרנט.
בהתחלה הייתי מבצע הטמעות מורכבות, בעיקר לאתרים גדולים, וסומך על הלקוח שידע לנתח את המידע ולהוציא ממנו תובנות כדי להגדיל את המכירות באתר.
עם השנים למדתי שגודל החברה לא בהכרח אומר שהם יודעים איך לעבוד עם המספרים.
יצא לי לעבוד עם חברות של מליארדי דולרים שהסתכלו על דוחות כמו ״עשרת עמודי הנחיתה המובילים״ או ״יחס ההמרה של כל מקור תנועה״, אבל הם לא ידעו איך לשאול שאלות עסקיות בצורה נכונה, וכפועל יוצא מכך – לא ידעו איך לקחת את הדאטה העצום שיש להם ולקבל באמצעותו החלטות מעשיות.
לפני מספר חודשים גוגל הכריזו שהם הולכים ״להרוג״ את יוניברסל אנליטיקס בחודש יולי 2023, מה שאומר שעשרות מליוני אתרים בכל העולם צריכים לעבור לגרסא החדשה – גוגל אנליטיקס 4, תוך זמן קצר ביותר.
אתרי איקומרס זקוקים לנתונים כמו אוויר לנשימה, ולכן החלטתי להשיק את השירות smart dashboards במטרה לעזור לכל אותם אתרים להבין באמת מה קורה בחנות שלהם.
לאפשר להם להסתכל על כל הנתונים במקום אחד, ולחסוך בזמן.
ובעיקר – לעזור להם לקבל את ההחלטות הנכונות באמצעות הנתונים, כדי לשפר את המכירות באתר באופן מעשי.
התהליך יכול להסתיים תוך חודש, אבל כמובן שזה תלוי בשיתוף הפעולה מהצד שלכם.
כדי לקבל את המידע על המוצרים הנמכרים באתר, נצטרך את שיתוף הפעולה מצד המתכנתים שלכם, כדי שישלחו לנו את הנתונים הללו.
הדשבורד שנטמיע לך יבוסס על גוגל אנליטיקס 4 – הגרסא החדשה של גוגל אנליטיקס.
ברוב האתרים היום מותקנת הגרסא הישנה (יוניברסל אנליטיקס), וגוגל סוגרים אותה לשימוש ביולי 2023.
בנוסף, יש הבדל בין ״לזרוק את האנליטיקס באתר״ לבין להטמיע מעקב מעמיק על כל הפעולות של האיקומרס.
אנחנו מביאים לך את כל הנתונים של הפאנל – החל מרגע הכניסה לאתר ועד לרכישה, כולל כל מה שהגולש עושה באמצע (צפייה בעמוד מוצר, הוספה לסל, לחיצה על באנרים, מילוי פרטי משלוח/תשלום ועוד).
את כל זה אנחנו מציגים לך בדשבורד אינטרקטיבי שיאפשר לך לקבל החלטות חכמות יותר ולשפר את המכירות באתר.
כרגע אנחנו מציעים את השירות החדש רק לאתרי איקומרס מכל הסוגים.
לא משנה אם אתם מוכרים מוצרי תיירות, פנאי, משחקים, אלקטרוניקה, או כל תחום אחר – השירות שלנו יכול לעזור לכם לקחת את המכירות צעד אחד קדימה.
כמובן. כל ההטמעות שאנחנו עושים היום מתמקדות בגוגל אנליטיקס 4, כיוון שבקרוב מאוד זו תהיה המערכת היחידה שתהיה זמינה.