הקורס היחידי בארץ, שילמד אותך איך לנהל קמפיינים בגוגל ופייסבוק, ולהקים עסק מצליח משלך
עולם השיווק הדיגיטלי כולל בתוכו סל מוצרים מאוד רחב:
ניהול קמפיינים, בניית אתרים, כתיבת תוכן, עיצוב, UX/UI, אנליטיקס, תג מנג’ר, אופטימיזציה, אוטומציה, ועוד…
ניהול קמפיינים בגוגל ופייסבוק הוא אחד התחומים היחידים שמאפשר לכם לייצר הכנסה חודשית גבוהה, שאינה תלוייה בכמות הלקוחות שהצלחתם לגייס במהלך החודש.
כל עסק צריך לפרסם כדי להביא לקוחות, ולכן, אם בחרתם את הלקוחות בצורה נכונה, הכסף יכנס לחשבון הבנק שלכם מדי חודש בחודשו, מבלי שתצטרכו לרדוף כל הזמן אחרי לקוחות חדשים.
בנוסף, לאחר שתצליחו לפצח את הקמפיין, כמות העבודה הנדרשת אינה גבוהה, מה שיאפשר לכם להתמקד בתחזוקה ולהקדיש את הזמן לגיוס לקוחות חדשים שיגדילו את לכם את הרווחים.
מבנה הקמפיין
נלמד איך לתכנן את מבנה הקמפיין באופן שיקל עלינו את מלאכת הניהול השוטפת
בניית אסטרטגייה
לפני בניית הקמפיין, נלמד איך לתכנן את האסטרטגיה, הקהלים והמסרים
הגדרות
טעות בהגדרות יכולה לעלות הרבה כסף, ולכן נלמד מה לעשות וממה להזהר
קריאייטיב
נלמד איך לכתוב ולעצב את המודעות בצורה שתביא תוצאות
יצירת קהלים
נלמד איך לזהות ולאתר את הקהל הרלוונטי שיביא לנו את התוצאות הטובות ביותר
פיצוח האלגוריתם
נלמד את דרכי הפעולה של אלגוריתם הפרסום, ואיך לנצל אותם כדי להצליח
מדידת המרות
נלמד איך עובדת מדידת ההמרות, ומה לעשות כדי לראות את הנתונים בדוחות
דוחות ואופטימיזציה
כדי לשפר את ביצועי הקמפיין, נלמד איך לנתח את הדוחות ולהבין את המספרים
סוגי מודעות
קיימות הרבה אפשרויות פרסום, ונלמד מתי ואיך להשתמש בכל אחת
קמפיין וידאו
נלמד איך להשתמש בוידאו כדי לשפר את ביצועי הקמפיין, גם בלי להכנס להפקות יקרות
רימרקטינג
נלמד על טכניקות אפקטיביות למעקב אחרי גולשים בקמפיינים של שיווק מחדש
אופטימיזציית בידים
נראה איך לתת ביד מספיק גבוה שינצח את המתחרים, אבל כזה שלא יגמור לנו את כל הכסף
נלמד איך לקנות דומיין, להתקין וורדפרס ואלמנטור, ולבנות דפי נחיתה אפקטיביים שמביאים מלא לידים בקלות
נראה איך לבנות צ’אטבוטים אוטומטיים שאוספים לידים, מספקים מידע, ומאפשרים ליצור קשר עם לקוחות
יועצים שרוצים ללמוד איך לעשות את הדברים ברמה הטכנית, ולדעת איך לנהל את הספקים בצורה טובה יותר
בעלי עסקים שרוצים לקחת את השליטה לידיים, ולנהל את הקמפיין הדיגיטלי של העסק שלהם בעצמם
נותני שירות בתחום הדיגיטל, שרוצים ליצור הכנסה חודשית קבועה, מבלי לרדוף כל חודש אחרי לקוחות חדשים
בוודאי. הקורס מתחיל מהיסודות ומסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על העבודה עם המערכות השונות.
כל מה שאתם צריכים זה גישה לאינטרנט ויכולת שימוש במחשב
בקורס הפרסום יש כ-35 שיעורים, ובכל אחד מקורסי הבונוס יש כ-8 שיעורים.
כל אחד מהשיעורים נמשך כ-15-30 דקות.
בכל מקרה את היישום של הדברים תוכלו להתחיל כבר מהשיעור הראשון, והשיעורים הבאים רק יוסיפו לכם עוד ידע שישכלל את היכולות שלכם.
כל שיעור נמשך בין 15-30 דקות, תלוי בנושא הנלמד. יש מספר שיעורים בודדים שנמשכים קצת יותר כדי שיהיה אפשר להקיף נושא ספציפי מכל הכיוונים
נכון להיום יש 35 שיעורים בקורס הפרסום, ועוד 20 בקורסי הבונוס.
בוודאי. קודם כל הקורס מעמיק מאוד ולכן גם אם יש לך ידע טוב מאוד – סביר להניח שאצליח לחדש לך הרבה דברים.
דבר שני – יש המון פיצ’רים במערכת שלא בטוח אם יצא לך להכיר, והקורס ילמד אותך איך להשתמש בהם בצורה מקצועית.
ממש לא. גם המונחים הטכניים מוסברים בצורה מפורטת כדי שכל אחד יוכל להבין.
הקורס מתאים לכל אחד שרוצה לדעת איך להרים קמפיינים מקצועיים שמביאים תוצאות.
לא משנה אם אתם רוצים לנהל קמפיין עבורכם, עבור לקוחות שלכם או עבור החברה בה אתם עובדים – בסופו של דבר המטרה שלכם היא להביא כמה שיותר תוצאות בכמה שפחות כסף, ואת זה תלמדו בקורס.
יש היום ביקוש אדיר למנהלי קמפיינים שיודעים להביא תוצאות.
איך אני יודע את זה? כי בסופו של דבר אני מקבל מלא פניות מחברות שמחפשות אנשים מקצועיים לצוות שלהם.
במקביל, יש המון לקוחות שמקבלים שירות גרוע ממנהלי הקמפיינים שלהם כיום, והם משוועים לעבוד עם אנשים שמבינים עניין ויודעים להביא תוצאות.
כל זה הופך את ניהול הקמפיינים למקצוע נחשק עם המון פוטנציאל תעסוקתי, בתור שכירים או עצמאיים.