ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

היי אתה, כן אתה! הפוסט הזה בשבילך

היצירתיות של הקמפיין החדש של פג’ו 107 לא הפילה אותנו מהרגליים, אחרי הכל SMART  הם הראשונים שהולכים עם הקונספט של המכונית הקטנה שנכנסת לכל מקום, אבל הדרך שבעזרתה בחרו בI&M להפוך את הקמפיין לויראלי ראויה לציון לשבח:

כנסו לאפליקציית הפייסבוק ועצבו לכם קאבר אישי עם השם שלכם ובתוכו פיג’ו 107 (שנכנסת לכל מקום, זוכרים?). ברגע שתלחצו על הלייק, תוכלו להכניס את השם שלכם ולבחור את האזור והמכונית שתרצו להכניס בתוך השם. בדוגמא של האפליקציה מופיעים שמות קצרים, אבל בגלל שזה ממש לא חכמה החלטתי לנסות את השם ז’אן קלוד ואן דאם עם הרקע של הוליווד…

הרעיון הזה נחמד מכיוון שהוא עובד על הפרסונליזציה של המודעה, ובעזרת הצעה מגרה לגולשים (יצירת תמונת קאבר אישית ומעניינת) המותג מצליח להפוך את הפרסום שלו לויראלי.

כנסו כדי ליצור לעצמכם תמונת קאבר.