ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

שיווק יצירתי משולב אופליין-אונליין

נייקי וחברת הביטוח אליאנס במהלך יצירתי שבסופו של דבר יעזור גם לנייקי, גם לאליאנס, וגם לצרכן.

קנו נעליים של נייקי, עשו ביטוח באליאנס וככל שתרוצו יותר עם הנעליים – תשלמו פחות.

עכשיו תחשבו על זה – ככל שתרוצו יותר > תקנו יותר נעליים (נייקי ירויח) > תהיו יותר בריאים (אליאנס ירוויחו) > תשלמו פחות על הביטוח (אתם תרויחו).

אתם מכירים יותר WIN-WIN מזה?