ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

מה לעשות אם ההר לא בא אל מוחמד?

 

מיני קופר יצאו לאחרונה בקמפיין לא ממש חדשני, אבל אפשר ללמוד ממנו הרבה מאוד על הנושא החם ביותר בעולם השיווק כיום – engagment.

כמו שאתם בטח יודעים, המילה אנגייג’מנט מבטאת את מעורבות הגולשים בתוכן השיווקי שאנחנו יוצרים, והרבה משווקים מציבים לעצמם את המטרה הזאת כמטרה עליונה שמצביעה על האפקטיביות של הקמפיין: איך נייצר תוכן בפייסבוק שהגולשים יגיבו עליו? איך נגרום להם לשתף? ואיך נגרום להם להיות מעורבים בפעילות המותג שלנו?

בואו לראות איך מיני קופר עשו את זה.

לא נכנס כרגע לשיטות ליצירת engagment ברשת החברתית כי זה לא הנושא של הפוסט, אבל בחרתי להביא לפניכם את הקייס סטאדי של מיני קופר כי אני חושב שהוא מייצר מעורבות צרכנים אחרת ממה שאנחנו רגילים לראות היום.

מיני קופר חשבו איך לגרום ללקוחות להתנסות בנהיגה במכוניות החדשות, מבלי להשקיע מאמצים ומשאבים רבים כדי להביא את הלקוחות לאולמות התצוגה.

הפתרון: Mini Store – אם ההר לא בא אל מוחמד, מומחד יבוא אל ההר!
10 מכוניות מיני הסתובבו ברחובות פאריס ואפשרו לעוברים והשבים להתנסות בעצמם בנהיגה במכונית. אחלה אנגייג’מנט, אחלה חסכון בכסף.

הבעיה היחידה היא ש-10 מכוניות בפאריס הסואנת זה טיפה בים, וגם אם האנגייג’מנט היה מצוין הוא בטוח לא הצליח ליצור תהודה מספקת.

טעון שיפור, אבל אפשר ללמוד מזה: