בינינו, מתי בפעם האחרונה ראיתם גבר שאכפת לו איזה דגם של מכונת כביסה תהיה לו בבית?
אני כבר הרבה זמן לא ראיתי אחד כזה, ומסתבר שגם LG לא מצאו גברים שמזיז להם איזו מכונה תהיה להם בבית.
אז איך גורמים גם לגברים להתלהב ממכונת הכביסה שחדשה של LG, שכוללת תוף כביסה ענק שיכול לכבס הכל?
הפתרון: כדי לדבר גם אל ליבם של הגברים, LG החליטו להמחיש גם למין החזק מה כוחה של מכונת כביסה גדולה, ויצרו מכונה ענקית לשטיפת מכוניות בדמוי… כן כן – מכונת כביסה!
המהלך גאוני, אבל הרעיון שעומד מאחוריו הוא נורא פשוט: התכונות של מכונת הכביסה החדשה שלנו הם שהיא יודעת לנקות ויש לה בית קיבול מאוד גדול, עכשיו בואו נחשוב איזה מוצר מעולם התוכן של הגברים יודע גם לנקות דברים גדולים? מכונה לשטיפת מכוניות!
בעזרת שילוב בין עולמות תוכן דומים אבל שונים הצליחו LG ליצור קמפיין יצירתי ומשכנע. LG המחישו לגברים את היתרונות שבמכונה החדשה בעזרת מוצר מעולם התוכן שלהם, ואנחנו בטוחים שלא היה גבר אחד שנשאר אדיש לעניין.