צוריאל גביזון הוא אשף בבניית פאנלים (משפכי המרה) וניהול מועדוני לקוחות.
בפרק הרביעי של הפודקאסט הוא ישתף אותנו בסיפור ההצלחה של אחת הלקוחות שלו, בשם עידית שלו.
עידית היא סוג של קואצ’רית שמוכרת קורס אינטרנטי בנישה יחסית לא גדולה (שיטת ימימה אביטל, אם שמעתם), אבל בזכות משפך המרה אפקטיבי ובניית אמון מול הלקוחות – היא הצליחה להגיע למכירות חסרות תקדים.
הקטע היפה הוא שזה בכלל לא היה מתוכנן, וכל הרעיון לפיתוח המוצר המצליח נבע מניתוח הנתונים של המשפך השיווקי, ונסיון לטפל במנויים הנוטשים.
אם יש לכם מוצר דיגיטלי, או שאתם רוצים ללמוד איך עושים שיווק אפקטיבי באמצעות רשימת תפוצה – הפרק הזה הוא חובה.