אתמול גוגל הכריזו על דוחות חדשים שיצאו לגוגל אנליטיקס, שיאפשרו לכם לנתח את ביצועי הקמפיינים שלכם מסוג Shopping בגוגל אדוורדס.
דוחות ה-shopping campaign יכנסו לאזור של דוחות האדוורדס בגוגל אנליטיקס, וישתלבו כמובן עם דוחות הenhanced ecommerce.
הדוחות יכנסו בהדרגה בכל העולם, אם כי בישראל כידוע לכם – אין אפשרות להשתמש בכלל בקמפיין מסוג שופינג…
השוס הגדול בדוחות הללו הוא בכך שהם מאפשרים לכם לעשות דריל דאון על dimensions שונים בגוגל אנליטיקס, וכך לתת לכם מידע הרבה יותר רחב על ביצועי הקמפיין מאשר מה שיש לכן בדוחות האדוורדס הרגילים, כמו למשל באונס רייט, זמן שהייה, מבקרים חוזרים לעומת גולשים, דפדפנים, מערכות הפעלה ועוד ועוד.
כמובן שהתזמון שבו גוגל חשפו את הדוחות הוא מושלם, מכיוון שבדיוק עכשיו מתחילה עונת הקניות בארה”ב וגוגל רוצה לתת כמה שיותר מידע למפרסמים על מנת שאלו יוכלו לשפר את ביצועי הקמפיין שלהם – ולהשקיע עוד כסף באדוורדס.