לראשונה בישראל: קורס מזורז, שיראה לכם איך להשתמש בגוגל אנליטיקס כדי להביא יותר לידים.
כמו אצל כולם, אני מתאר לעצמי שגם אצלכם המצב הוא כזה: הגולשים מגיעים לאתר שלכם, אבל רק אחוזים בודדים ממלאים פרטים.
אתם משקיעים בפרסום, משלמים מלא כסף לגוגל, פייסבוק, ולכל מי שרק אפשר, ובסוף הגולשים מגיעים לאתר ו…נוטשים.
אין יותר מבאס מזה, אה?
אבל למה זה קורה?
למה הגולשים שלכם לא מוצאים באתר או בדף הנחיתה שלכם, את מה שהם מחפשים?
למה הם לא משאירים פרטים, אחרי כל ההשקעה המטורפת שעשיתם בפרסום ובאתר המדהים שבניתם?
בשביל זה צריך להשתמש בגוגל אנליטיקס.
המערכת שיכולה לגלות לכם למה הגולשים שלכם לא משאירים פרטים כמו שאתם רוצים, ולהפוך את האתר שלכם למכונת לידים משומנת.
אני יודע, כי ב-3 השנים האחרונות לימדתי יותר מ-700 תלמידים איך להשתמש בגוגל אנליטיקס בצורה מקצועית.
בהתחלה העברתי קורסים פרונטלים, ואחרי זה קורס דיגיטלי אותו אני מוכר בהצלחה עד היום.
הקורסים ארוכים וכוללים הרבה חומר, כי אין מה לעשות, המערכת מורכבת מהמון פיצ’רים, דוחות ואפשרויות, כדי שכל בעל עסק יוכל להשתמש בה.
רק כדי שתבינו, קורס האנליטיקס הדיגיטלי שלי מכיל יותר מ-20 שעות של וידאו.
הבעיה היא, שלרוב האנשים אין כל כך הרבה זמן להשקיע.
לא מזמן דיברתי עם עידן, חבר טוב, שמנהל עסק מצליח שמבוסס על לידים.
העסק שלו צריך לידים כמו אוויר לנשימה.
בשבילו, אם הגיעו פחות מ-200 לידים ביום, זה אומר שבאותו יום הוא הפסיד כסף.
ממש ככה.
דיברנו באופן כללי על עסקים שמפרסמים באינטרנט כדי להביא לידים, ואז הוא אמר לי את המשפט הבא:
“אתה יודע שוקי, אני מרגיש שמשהו בשיווק הדיגיטלי שלי לא מנגן כמו שצריך. אני לא יודע אם זה הקמפיין, האתר, העיצוב, הטקסטים או משהו אחר. אני רק יודע שאני חייב לנתח מה קורה באתר שלי כדי שהעסק סוף סוף יצמח ויגיע לשלב הבא”.
כשהוא אמר לי את זה, מעבר להזדמנות המכירה שראיתי פה, באמת רציתי לעזור לו.
ידעתי שקורס האנליטיקס שלי יכול לעשות לו סדר בדברים, ולתת לו הרבה תובנות לגבי מה הגולשים שלו עושים באתר.
ויותר חשוב – למה הם לא עושים את מה שהוא רוצה, ומשאירים פרטים.
“אתה יודע שיש לי קורס אנליטיקס אונליין?“, שאלתי אותו.
“בטח שאני יודע” הוא ענה לי, “אבל אחי, הקורס שלך ארוךךךך. אם אני לוקח אותו אני צריך לטוס שוב פעם לחופשה של שבוע, ורק עכשיו חזרתי מסופ”ש בקפריסין“.
כמו עידן יש עוד אלפי עסקים שחיים על לידים.
אין להם זמן “ללמוד גוגל אנליטיקס”, אבל גוגל אנליטיקס יכול להגדיל להם את כמות הלידים באופן משמעותי, ולקחת את העסק שלהם צעד אחד קדימה.
כשהלידים זורמים בצורה חלקה, בעלי העסקים לא צריכים להשקיע טונות של זמן בלחשוב מאיפה הם מביאים את הליד הבא.
וכשהאבן הזו יורדת להם מהגב – הם יכולים להשקיע בפיתוח ובצמיחה של העסק.
יש לכם רק 24 שעות ביממה.
לא תעדיפו להשקיע אותם במקומות שיכולים לגרום לעסק שלכם לגדול?
ראיתי כמה בעלי עסקים רוצים ללמוד איך להגדיל את כמות הלידים מהאתר שלהם.
בעלי עסקים, שגוגל אנליטיקס יכול להכפיל להם את העסק, אבל אין להם את הזמן הדרוש כדי ללמוד איך להשתמש במערכת.
בעלי עסקים שהיו שמחים ללמוד רק את התכל’ס.
אין להם זמן להתעסק עם הטמעות וקודים, אבל הם מאוד רוצים לדעת איך לנתח את האתר, ואיך לגרום ליותר גולשים להשאיר פרטים.
אותם בעלי עסקים, רוצים לדעת איך להשפיע על הגולשים, כדי שיעשו את מה שהם צריכים לעשות.
הם רוצים להרגיש מספיק בטחון כאשר הם מסתכלים על דוחות האנליטיקס.
להרגיש שהם אלו ששולטים בדאטה, ומשתמשים בו כדי להביא עוד לידים מהאתר שלהם.
אז החלטתי לייצר קורס דיגיטלי, שיתן להם מענה מדוייק וממוקד.
GALS הוא קורס אנליטיקס שלא קיים בשום מקום אחר.
GALS הוא קורס, שכל המטרה שלו היא לעזור לכם להביא יותר לידים באמצעות גוגל אנליטיקס.
קורס, שיגרום לגולשים שלכם לעשות את מה שאתם רוצים.
קורס שיעזור לכם להבין טוב יותר מה הגולשים שלכם עושים באתר, ולמה הם לא עושים את מה שאתם רוצים.
קורס, שלא רק מלמד אתכם גוגל אנליטיקס per se, אלא מדריך אתכם בדיוק מה לעשות כדי להגדיל את כמות הלידים.
GALS הוא קורס שמחזיר את השליטה לידיים שלכם.
בכל שבוע, תקבלו מייל ובו השיעור של אותו שבוע.
מייל טקסטואלי, שתוכלו לעבור עליו במהירות, מבלי שתצטרכו לצפות בסרטון שלם.
בסוף השיעור, תקבלו משימה ממוקדת לביצוע באותו שבוע.
המשימה תשלח אתכם לדוח מסויים במערכת, ותדריך אתכם בדיוק איך לנתח אותו, ומה לעשות הלאה.
המטרה של כל שיעור היא להניע אתכם לפעולה, ולגרום לכם לבצע פעולות מעשיות שיגדילו את כמות הלידים מהאתר.
הפעולות יכולות להיות שינויים באתר, בקמפיין או בכל אחד מהדברים שמרכיבים את הפעילות הדיגיטלית שלכם.
והכל אחרי ניתוח מקצועי של דוחות האנליטיקס, אותו תלמדו איך לעשות בעצמכם.
כן כן, שיעור טקסטואלי שישלח אליכם במייל בכל שבוע, ובו תלמדו דבר אחד חדש + משימה ממוקדת שתצטרכו לבצע.
לאנשים עסוקים אין זמן לצפות בסרטון וידאו, ולכן פורמט טקסטואלי יאפשר לכם להבין תיקתק את הפואנטה ולהתקדם הלאה.
אני לא סתם אגיד לכם “הנה הדוח ועכשיו תסתדרו בעצמכם”.
בכל פעם שנדבר על דוח מסוים – אגיד לכם בדיוק על אילו מספרים להסתכל, אילו שאלות עסקיות אתם צריכים לשאול את עצמכם, ומה לעשות כדי לשפר.
אנשים עסוקים רוצים כל הזמן לסיים מטלות. אם תהיה להם אפשרות – הם יצפו בכל תוכן הקורס, וידלגו על העשייה (אני יודע כי גם אני כזה…).
הבעיה היא שאז יוצא שהם לומדים את כל החומר, אבל לא מפנימים בצורה טובה, ולרוב גם לא מיישמים.
ולכן החלטתי לשלוח שיעור אחד בכל שבוע, כאשר בכל שיעור יש מטלה אותה תצטרכו לבצע באנליטיקס שלכם.
בגוגל אנליטיקס יש מלא דוחות ומלא פיצ’רים.
בקורס אני עובר רק על הדברים החשובים, אלו שבאמת יעזרו לכם להבין טוב יותר מה הגולשים שלכם עושים, ואיך לגרום להם להשאיר יותר לידים.
הרבה אנשים חוששים לפספס דברים (FOMO – Fear of Missing Out), ואני עונה להם בצורה פשוטה:
זה לא קורס של “ידע”.
זה קורס שעוזר לכם להוציא תובנות במטרה להביא עוד לידים.
כשמלמדים גוגל אנליטיקס עלולה להיווצר בעיה –
מצד אחד, כדי לראות נתונים צריך לבצע הטמעות.
מצד שני, כדי לבצע הטמעות צריך לדעת תכנות או לפחות תג מנג’ר.
רוב משתמשי האנליטיקס לא רוצים להתלכלך עם החלק הטכני.
ולכן החלטתי, שבקורס המזורז יצורפו סרטוני וידאו קצרים לשיעורים היותר טכנים.
בסרטונים אתן את ההסבר הטכני, אותו תוכלו לשלוח למתכנתים כדי שיבצעו את ההטמעה עבורכם.
משהו כמו: “מתכנת יקר, אנא צפה בסרטון הבא שמסביר איך להטמיע custom dimension. תטמיע לי את זה בשילוב custom metric (גם על זה יש הסבר בסרטון. תסתכל בבקשה)“.
קלי קלות אהה?
כפי שאמרתי, ההסברים הטכנים (אם יהיו) יופיעו בסרטון נפרד, אותו תוכלו לשלוח למתכנת כדי שיבצע זאת עבורכם
אם יש לכם מספיק זמן פנוי, ואתם רוצים להתעמק בגוגל אנליטיקס – לכו לקורס המלא שלי. הוא יותר יקר, וגם הרבה יותר ארוך, אבל הוא יתן לכם הרבה ידע ולא רק כלים פרקטים כמו ש-Lead Secrets מציע.
אם אתם מרגישים מספיק בנוח לענות כששואלים אתכם על גוגל אנליטיקס, ואתם מרגישים שיש לכם שליטה על מה שהגולשים שלכם עושים באתר – אתם כנראה overqualified לקורס המזורז.
תהליך ההמרה באיקומרס דורש הסתכלות אחרת. הגולשים נדרשים לשלם ולא רק להשאיר ליד, ולכן גם העבודה עם גוגל אנליטיקס צריכה להתבצע בצורה קצת שונה. למרות זאת, מדובר באותו אנליטיקס, ולכן העקרונות דיי דומים.
אם אתם רוצים ללמוד גם על החלקים הטכנים – לכו לקורס המלא שלי. בקורס הנוכחי יהיו רק דברים טכנים קלים שלא דורשים הסברים מעמיקים וארוכים. הכל כדי שאתם תוכלו להתמקד בדבר החשוב – להביא עוד לידים.
הקורס המזורז הוא קורס מעשי שכולל תרגול ומשימות לביצוע, ולכן אם אין לכם חשבון אנליטיקס – כנראה שלא יהיה לכם מה לעשות עם הדברים שאלמד אתכם, כי לא תוכלו ליישם אותם.
אם אתם רק רוצים ללמוד תיאוריות ולא הולכים ליישם אותן – אתם יכולים להרשם בשמחה, אבל זו לא תהיה התמורה הכי טובה לכסף שלכם. המטרה של הקורס היא לגרום לכם לבצע פעולות במטרה להביא עוד לידים. לא סתם ללמד אתכם גוגל אנליטיקס.
מחיר מלא: ₪1,450
בהרשמה מוקדמת: ₪987 בלבד (32% הנחה).
באסה… ההרשמה הסתיימה, אבל אפשר להשאיר פרטים בטופס ולהכנס לרשימת ההמתנה:
בוודאי. הקורס מתחיל מהיסודות והגדרה מפורטת של כל המונחים שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל להשתמש במערכת.
בקורס יש כ-30 שיעורים, שכל אחד מהם אורך 15-30 דקות. כל אחד מהשיעורים יתן לכם ידע מעשי שתוכלו ליישם באופן מיידי, ולכן אין צורך לעבור על כל הקורס כדי להתחיל להשתמש במערכת.
כל שיעור נמשך בין 15-30 דקות, תלוי בנושא הנלמד. יש מספר שיעורים בודדים שנמשכים קצת יותר כדי שיהיה אפשר להקיף נושא ספציפי מכל הכיוונים
נכון להיום יש 29 שיעורים בקורס, אבל בהמשך מתוכננים לצאת שיעורים נוספים, כחלק מהעדכונים של גוגל, ועל פי דרישות הנרשמים.
בוודאי. קודם כל הקורס מעמיק מאוד ולכן גם אם יש לך ידע טוב מאוד – סביר להניח שאצליח לחדש לך הרבה דברים.
דבר שני – יש המון פיצ’רים במערכת שאני לא יודע אם יצא לך להכיר, והקורס ילמד אותך איך להשתמש בהם בצורה מקצועית.
ממש לא. גם המונחים הטכניים מוסברים בצורה מפורטת כדי שכל אחד יוכל להבין.
הקורס מתאים לכל אחד שרוצה להבין סוף סוף מה הגולשים שלו עושים באתר.
הייחודיות של הקורס היא בכך שהוא לא רק מסביר לך על המערכת – אלא גם מלמד אותך איך להוציא מזה תובנות מעשיות לשיפור העסק שלך.
יש היום ביקוש אדיר לאנשים שיודעים לעבוד עם גוגל אנליטיקס כמו שצריך. תחשבו על זה – חברות משקיעות מלא כסף בלהביא גולשים לאתר, אבל אין להן מושג מה הגולשים הללו עושים באתר, ואין להן מושג איך לעבוד עם גוגל אנליטיקס כדי לנתח את זה.