ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

איך למכור פורשה 911 עם תקציב פרסום אפסי

אתם כבר יודעים שאני אוהב מהלכי שיווק מחוץ לקופסא, ולכן אני חייב לספר לכם על מהלך גאוני שאחת מסוכנויות המכירות של פורשה עשתה כדי להביא אליה לקוחות לנסיעת מבחן.

אותו בעלים של סוכנות רכב, Pfaff Auto שמה, לקח מכונית פורש 911 חדשה ומבריקה ונסע איתה לשכונה יוקרתית בטורונטו. הסוכן עצר את הפורש ליד כל בית שהיה נראה כמו משהו ששווה להתייחס אליו, וצילם תמונה איכותית של הבית כשבקדמה חונה לה פורש 911 יפהפייה וחדישה.

התמונה הוכנסה לטיפול במעבדת צילום ניידת שהגיעה ביחד עם הפורש, ושם הוציאו לבעל הבית מכתב אישי עם הזמנה לבוא לנסיעת מבחן.

סוכנות הרכב העבירה ללקוחות את המסר שפורש חדשה זה “It’s Closer Than You Think”.

חשוב לציין ש32% מאלו שקבלו את המכתבים נכנסו לאתר והגיעו לנסיעת מבחן. זה נתון מדהים כיוון ש32% זה שיעור תגובה מטורף לדיוור ישיר שעומד בדרך כלל על 0.5%, ובמיוחד כשמדובר באנשים עשירים שלא ממש מתייחסים לכל הצעות הדיוור הללו.

לא יודע מה אתכם, אבל לי זה מראה שהאפקטיביות של מדיה פרסומית היא רק עניין של יצירתיות.

צפו בסיכום המהלך: